️حجت الاسلام والمسلمین علیمحمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام و سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه ایلام گفت:روحانیت در جنگ تحمیلی همانند سایر عرصه ها پیشرو بودند.
کد خبر: ۹۴۳۳۷۵۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام والمسلمین علیمحمدی  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام و سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه ایلام گفت:اگر آمار نسبتی شهدا در اقشار مختلف را در نظر بگیریم، تعداد شهدا نسبت به جمعیت روحانی و طلبه در دوران دفاع مقدس در مقایسه با سایر اقشار در صدر قرار می گیرد.

وی افزود: این آمارها بیانگر آن است که قول و عمل روحانیون در دفاع از ارزش های انقلابی، یکی است و روحانیون طی هشت سال دفاع مقدس در مبارزه با کفر، نقش فرماندهی را نیز برعهده داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمحمدی ادامه داد : مقام معظم رهبری پس از خطبه های نماز جمعه با لباس رزم در میان رزمندگان حضور پیدا می کردند، ایشان حضور فعالی در جبهه های جنوب و غرب در دوران دفاع مقدس داشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین علیه السلام تاکید کرد: شهدای روحانی در همه عرصه‌های سخت همچون دفاع مقدس، جنگ‌های اعتقادی و مبارزه با طاغوت روحانیت در خط اول بودند.

وی اظهار کرد: در کنار تبیین و نشر معارف دینی، حفظ و تقویت انقلاب و نظام اسلامی یکی از مهم ترین وظایف روحانیون است.

به گزارش خبرگزاری بسیج کنگره ملی شهدای روحانی کشور، روز چهارم خردادماه در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

ارسال نظرات