مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام؛

روحانیت بیشترین حضور را در عرصه ی دفاع مقدس داشتند/آگاهی و بصیرت راه نجات از جنگ روانی دشمن است/جراحی اقتصادی نقطه ی عطف نجات اقتصاد کشور

حجت الاسلام والمسلمین علی اشرف علیمحمدی روز شنبه در جلسه هم اندیشی کنگره چهار هزار شهید روحانی کشور با اصحاب رسانه اظهار داشت: دشمن سه برنامه و جنگ اساسی روانی، اقتصادی را برای مقابله با پیشرفت و اقتدار ملی را برای کشور و ملت ایران تدارک دیده است.
کد خبر: ۹۴۳۴۰۱۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام والمسلمین علی اشرف علیمحمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام روز شنبه در جلسه هم اندیشی کنگره چهار هزار شهید روحانی کشور با اصحاب رسانه اظهار داشت: دشمن سه برنامه و جنگ اساسی روانی، اقتصادی را برای مقابله با پیشرفت و اقتدار ملی را برای کشور و ملت ایران تدارک دیده است.

وی افزود: دشمن در این سه جبهه در حال تلاش است تا مردم ایران را به سیطره خود درآورد و بین آنها و شعار آرمانی انقلاب (استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی) فاصله اندازد.

حجت الاسلام والمسلمین علیمحمدی به نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: روحانیت در زمان جنگ تحمیلی خط مقدم جبهه بود و از ۴۷ هزار روحانی آن زمان چهار هزار روحانی به فیض عظمای شهادت نائل آمدند و از ۱۰۳ روحانی استان ایلام ۸۸ نفر رزمنده بودند که ۱۱ نفر شهید، سه نفر آزاده و ۲۴ نفر جانباز هستند که بیشترین حضور ایثار و شهادت متعلق به قشر روحانیون بوده است.

وی ادامه داد: طبق شاخصه های اعلامی سازمان های بین المللی از جمله بانک جهانی، کشور ایران با وجود مشکلات و موانع و حمله های همه جانبه جبهه استکبار، در تمام زمینه ها و حوزه ها رشد رو به جلویی داشته است و از فناوری های روز دنیا عقب نمانده است.

وی یادآور شد: بر اساس آمارهای اعلامی کارشناسان بین المللی علوم ارتباطات، مردم ایران ۱۸۰ برابر مردم دیگر کشورها مورد هجوم عملیات های روانی و مأیوسانه قرار دارند تا انقلاب ایران اسلامی را متوقف کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: هر زمان که کشور اقدامات موثری انجام می دهد و مسیر را درست طی می کند دشمن از تمام ابزارهای تبلیغاتی و جنگ روانی خود برای متوقف کردن برنانه های کشور و مسوولان استفاده می کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیمحمدی یادآور شد: دشمن ادبیات های سمی را از طریق فضای مجازی وارد کرده تا جای شهید با منافق و جلاد عوض شود و مردم را با این واژه های هدف دار مدیریت کنند.

ارسال نظرات