در مراسمی؛

آیین اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی"آغاز بی پایان" برگزار شد

اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی"آغاز بی پایان" در محورهای علمی، هنری، قرآنی و ورزشی با حضور دانش آموزان مدارس راهیان کوثر در کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۸۶۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی"آغاز بی پایان" در محورهای علمی، هنری، قرآنی و ورزشی با حضور دانش آموزان مدارس راهیان کوثر در کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد.

دکتر لک مدیر مدارس راهیان کوثر استان البرز هدف از برگزاری این مجموعه مسابقات را احیای نشاط وامور تربیتی در بین دانش آموزان دانست و در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: احیاء اخلاق اسلامی در تمامی شئونات زندگی فردی، اجتماعی وعلمی از مهم ترین دغدغه مجموعه های آموزشی است.

وی ضمن تشکر از معلمان و والدین دانش آموزان برای حضور فعال در برگزاری جشنواره بیان کرد: بااستفاده از ظرفیت های شادی بخش و حرکت آفرین این جشنواره خواهیم توانست علاوه بر شناسایی استعدادهای گوناگون علمی و فرهنگی شاهد نهادینه سازی اخلاق و مهارت های رفتاری در بین دانش آموزان باشیم.

گفتنی است در این مراسم از آثار برگزیده و فاخر دانش آموزان و معلمان نمونه مجموعه مدارس راهیان کوثر البرز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار