خبرهای داغ:
امام جمعه دهاقان مطرح کرد؛

نقش مهم حوزه‌های علمیه در تربیت افسران دینی

امام جمعه دهاقان گفت: حوزه‌های علمیه در تربیت افسران دینی نقش مهمی دارد تا پاسدار و مدافع کشور در برابر هجوم افکار و فرقه های شیطانی باشند.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۲۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، حجت الاسلام اصغر رضوانی در خطبه‌های  نماز جمعه این هفته شهرستان دهاقان اظهار کرد: هر کشوری قلمرو و مرزی دارد که سربازان از آن دفاع می‌کنند و در همه پادگان‌ها نیز نیروی نظامی تربیت می‌شوند تا مدافع کشور باشند.

وی افزود: افسران دینی هم در حوزه‌های علمیه تربیت می‌شوند تا از کشور در برابر هجوم افکار شیطانی و نادرست دفاع کنند و بر این اساس این افراد برای دفاع از عقاید دینی، احکام، فقه و قرآن تربیت می‌شوند.

امام جمعه شهرستان دهاقان بیان کرد: روحانیون پاسداران رسمی برای نگه‌داری از دین اسلام هستند تا از عقاید مردم در برابر فرقه‌هایی که به مرزهای دینی ما حمله می‌کند دفاع و پاسداری کنند.

وی با بیان اینکه وقتی دشمن به روحانیون حمله می‌کند با آگاهی و برنامه‌ریزی دست به این عمل می‌زند، تاکید کرد: نقش واقعی طلاب باید به شایستگی توسط خود این افراد و همچنین مردم و مسئولان نشان داده شود.

 

گفتنی است به مناسبت کنگره ملی شهدای روحانی ، برادر شهید محمودیان از خانواده شهدای روحانی پیش از خطبه های نماز جمعه به سخنرانی پرداخت.

 

ارسال نظرات