فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان دست به دست هم دادند با بهره مندی از تمام توان خود در عرصه‌های نظامی، فرهنگی، اقتصادی در میدان آمده که با هدف تخریب انقلاب بتوانند مانع از عملیاتی شدن جهاد تبیین شوند.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۵۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرتگار بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد سفائی، فرمانده سپاه سلمان، در گردهمایی عشایر و سران طوایف که در حسینیه عاشفان ثارالله زاهدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهدا عشایر استان گفت: عشایر در طول تاریخ به ویژه عمر با برکت انقلاب منشأ خیر و برکت بوده اند، عشایر محور تلاش و مجاهدت ها بوده و هستند.

وی با اشاره به این مطلب که عشایر در عرصه های امنیتی، دفاع از کشور و تولید توانستندبه شایستگی کاار کنند که اگر تلاش ها و مجاهدتهای این قشر نود شرایط امروز ما این نبود، اما امروز عشایر توانسته اند در این عرصه ها خوش بدرخشند. 

سردارشفائی با تاکید بر این مطلب که امام خامنه ای بر جهاد تبیین تاکید دارند،  و فرمودند جهاد واجب است بیان کرد: امروز بنابر ضرورت و الویت دار ترین کار جهاد تبیین است که رهبر فرمودند فوری و واجب است و نباید این فرصت را از دست دهیم.

این مسئول با اشاره به این مطلب که ما باید در جهت خنثی سازی هدف دشمن از جهاد تبیین بهره مند شویم
 ادامه داد:  تمام دشمنان دست به دست هم دادند و با بهره مندی از تمام توان خود در عرصه های نظامی، فرهنگی، اقتصادی، را به کار گرفته اند و در میدان آمده که هدفشان پیوسته به دنبال تخریب بوده و هستند تا جهاد تبیین عملی نشود.


این مسئول با تاکید بر این مطلب که نباید تحت تاثیر عملیات روانی دشمن باشیم ادامه داد:باید با بیان حرف های  امیدوار کننده مردم رابه تحرک وا داشت.

فرمانده سپاه سلمان ادامه داد: به لطف الهی پیشرفتهایی داشته ایم، ظرفیت ها را کنار هم قرار دهیم از ظرفیت‌ها خوب استفاده کنیم، وحدت و انسجام را بیشتر کنیم دشمن با تمام توان میخواهد وحدت را خدشه دار کند.

وی در پایان اظهار داشت: ما در این سالها به دنبال وحدت و انسجام بوده‌ایم و نباید بگذاریم دشمن به اهداف سومش دست یابد باید بر مسائل و مشکلات غلبه و دشمن را نا امید کنیم.

ارسال نظرات