سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان وبلوچستان از توقیف 8 دستگاه خودروی دولتی متخلف در شهرستان زاهدان و تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۶۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

ابوالفضل احمدزاده در گفتگو با خبرنگار بسیجدر زاهدان اظهار داشت: با توجه به دستور اکید صادر شده مبنی بر اینکه استفاده از خودروهای دولتی به منظور مقاصد شخصی و خانوادگی پرسنل و مدیران دستگاه های اجرایی ممنوع بوده و حرمت شرعی و قانونی دارد رسیدگی به این موضوع به طور جد در دستور کار دادستانی مرکز استان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا هفته گذشته طی نامه ای کتبی به پلیس راهور تکلیف شد تا در صورت مشاهده موارد تخلف بدون مماشات با متخلفان برخورد و خودروهای شناسایی شده را به پارکینگ منتقل کنند.

وی تاکید کرد: از زمان صدور این دستور ویژه و طی مدت تقریباً یک هفته تعداد 8 دستگاه خودرو که در ساعات اداری و غیراداری نسبت به انجام امورات شخصی و خانوادگی پرسنل و مدیران در سطح شهرستان زاهدان تردد می کردند توقیف و روانه پارکینگ شده است.

وی تصریح کرد: از آنجا که این طرح با حمایت و پشتیبانی مردمی در سطح استان همراه شده است بسیاری از شهروندان در سایر شهرستان ها نیز خواستار اجرایی شدن آن در محل سکونت خود شده اند که در صورت تحقق می تواند تا حد زیادی از تضییع حقوق بیت المال جلوگیری کند.

وی ادامه داد: مجدد تاکید می شود که مدیران، پرسنل و رانندگان به هیچ وجه از خودروهای دولتی در راستای بهره برداری های شخصی و خانوادگی خود استفاده نکنند در غیر این صورت به شدت با متخلفان برخورد خواهد شد چرا که اجرای این طرح خواست و مطالبه جدی شهروندان و هم استانی های عزیز سیستان وبلوچستان بوده است و دادستانی مرکز استان نیز در مسیر افزایش رضایت مندی مردم از هیچ اقدامی کوتاهی نمی کند.

ارسال نظرات