سرکشی و بازدید از پروژه جهاد آبرسانی قرارگاه محرومیت زدایی قدس در زاهدان

فرمانده سپاه سلمان از پروژه جهاد آبرسانی قرارگاه محرومیت زدایی قدس که در منطقه منزل آب زاهدان در حال اجرا است بازدید کرد.
کد خبر: ۹۴۳۴۳۳۳
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری، معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت:  سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان و جانشین قرارگاه قدس، معاون استاندار، مدیران ادارات و دستگاهها، روحانیون تشیع و تسنن، از پروژه جهاد آبرسانی منطقه منزل آب زاهدان بازدید کردند.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس در تشریح پروژه بیان کرد: این پروژه که در سراسر استان به همت قرارگاه قدس و همکاری استانداری و آبفا درحال اجراست بزرگترین و تکمیلترین پروژه آبرسانی تاریخ استان سیستان و بلوچستان بوده که بالغ بر ۱۷۵۱ روستا را شامل میشود.

وی تصریح کرد: این پروژه در دوازده مجتمع با ایجاد ۵۰ ایستگاه پمپاژ . ۱۱۷ مخزن آبرسانی و حفر۸حلقه چاه و خط لوله کشی و شبکه انتقال و توزیع بالغ ۳۵۰۰ کیلومتر جمعیتی ۵۵۰۰۰۰ نفر از جامعه روستاییان را شامل و به فضل الهی در بازه زمانی مشخص شده به اتمام خواهد رسید.


معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق افزود: ظرفیت‌های بومی و منطقه ای و قرارگاه و سپاه سلمان در این طرح عظیم بکارگیری شده اند.


در ادامه از تجهیز کارگاههای اجرای خط و خطوط در حال لوله گزاری بازدید میدانی بعمل آمد .

ارسال نظرات