فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه پاسداران با محوریت قرارگاه قدس منطقه نیروی زمینی نسبت به آبرسانی به هزار و ۷۵۱ روستا اقدام می کند.
کد خبر: ۹۴۳۴۳۶۲
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، در حاشیه بازدید از پروژه جهاد آبرسانی مجتمع منزل آب زاهدان در گفتگو با خبرنگاربسیج اظهار داشت: تامین آب، یکی از مسائل جدی سیستان و بلوچستان است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه به دلیل عدم زیرساخت مناسب شرایط تامین آب مطلوب نیست، ادامه داد: پروژه آبرسانی مجتمع منزل آب زاهدان با همکاری وزارت نیرو و استانداری استان طراحی شده که در یک بازده زمانی مشخص با بهره مندی از تمام مقدورات استان و کشور به بهره برداری می رسد.

شفائی با اعلام اینکه سپاه پاسداران با محوریت قرارگاه قدس منطقه نیروی زمینی نسبت به آبرسانی به هزار و ۷۵۱ روستا اقدام می کند، گفت: یکی از کارگاه که در قالب جهاد آبرسانی در استان فعال است کارگاه منطقه منزل آب است که مشکل آب چهل و هفت روستا را برطرف خواهد کرد.

این مسئول با بیان اینکه طراحی و نظارت بر آبرسانی به روستاها وظیفه وزارت نیرو است، افزود: قرارگاه قدس وظیفه شبکه، خط انتقال وساخت سازه های مدنظر را دارد و در این جهت از همه ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم در یک موعد مشخص به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: سرمایه گذاران با یک مشارکت جدی در این اقدام خداپسندانه آبرسانی مشارکت داشته باشند.

پایان پیام/516

 
ارسال نظرات