خبرهای داغ:

برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس 12 در شیروان

رزمایش «الی بیت المقدس12» در شهرستان شیروان با هدف ارتقاء آمادگی و توان رزم، افزایش روحیه جهاد و شهادت در بین بسیجیان و ارتقاء هم افزایی سپاه و سایر دستگاه‌های اجرایی برگزار شد .
کد خبر: ۹۴۳۴۰۸۸
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج - فرمانده سپاه شیروان در رزمایش الی بیت‌المقدس 12 که با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و در مکان پادگان روستای بیگان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در بسیج برای دفاع از انقلاب اسلامی که حقیقت دین و اسلام ناب محمدی است تشکیل شده بسیجیان امروز به فرمان امام خویش برای مقابله با دشمن در صحنه حضور دارند.

باقری با اشاره به اینکه حاج قاسم بزرگترین شخصیت تقریبی جهان اسلام بود، بیان کرد: سردار سلیمانی، نگاه اهل سنت و نگاه جهانیان را به انقلاب اسلامی و به شیعه تغییر داد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی این روزها همه توان خود را به منظور ایجاد یاس و نا امیدی در مردم و تنش در سطح کشور به کار گرفته اند، تصریح کرد: خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی این توطئه‌ها ره به جایی نبرده و ترفند دشمن برای سو استفاده همزمان با این کار بزرگ و تحول اقتصادی با شکست مواجه شد.

افزارش توان رزمی، دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، دفاع از مراکز حساس، ایست و بازرسی، کمین و ضدکمین از جمله برنامه‌های رزمایش الی بیت المقدس بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها