خبرهای داغ:
همزمان با اجرای دومین روز از رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان بجنورد ، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی به همراه فرماندار شهرستان بجنورد و هیئت همراه از برنامه تاکتیکی این رزمایش بازدید کردند.
کد خبر: ۹۴۳۴۱۱۶
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در دومین روز از رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ ، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در حاشیه بازید از تمرین های تاکتیکی گردان های بیت المقدس گفت ؛ جنگ تحمیلی که ۸ سال بر ملت و مردم عزیز تحمیل شد ، توسط جوانان و نوجوانان مدیریت و به نتیجه رسید و حدود ۷۰ درصد رزمندگان جوانان و نوجوانان بودند.

امام جمعه بجنورد به ۳۵ هزار شهید دانش آموز اشاره کرد و گفت ؛ شما جوانان ، همچون شهید کاوه که ۲۱ سال داشت و فرمانده تیپ بود ، با بودن و ماندن در صحنه و حمایت از ملت و مردم می توانید اتفاقات خوبی را رقم بزنید.

حجت الاسلام و المسلمین نوری در پایان نکاتی را به جوانان توصیه نمود و گفت ؛ جوانان عزیز خود را از لحاظ فکری ، اخلاقی ، روحی و دین را در دورن خود احیاء و زنده کنید و بایسته های دینی را بیشتر عمل نموده و از لحاظ جسمانی و فنون رزمی آمادگی لازم را کسب کرده چون انقلاب اسلامی ایران دشمنان زیادی دارد و چشم امید ملت و مردم به شما جوانان است

ارسال نظرات
پر بیننده ها