خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین:

آزادسازی خرمشهر نصرت الهی بود

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: آزادسازی خرمشهر نصرت الهی بود که نصیب رزمندگان ایران اسلامی شد و بر باطل بودن رژیم بعث و حامیان آنها صحه گذاشت و همگان را به تعجب واداشت.
کد خبر: ۹۴۳۴۳۰۹
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام سیدحسین غفاری‌ستار در جمع کارکنان سپاه ناحیه فامنین ضمن تبریک آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: عملیات بیت المقدس با آن همه سختی و پیچیدگی که باعث آزادسازی خرمشهر از چنگال رژیم بعثی شد، یک نصرت الهی بود تا حق بودن نظام اسلامی ایران را ثابت و ناحق بودن دشمنان را نشان دهد.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر نصرت الهی بود که نصیب رزمندگان ایران اسلامی شد و بر باطل بودن رژیم بعث و حامیان آنها صحه گذاشت و همگان را به تعجب واداشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین در خصوص این عملیات گفت: ارزش و اعتبار و بزرگی این عملیات آنقدر بالا بود که امام راحل آن را خدایی دانسته و فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، تا این فرمایش هم باعث اتحاد شده و هم دفاع از حق را دارای پشتوانه الهی بداند.

وی گفت: در سال ۶۱ که این عملیات رخ داد، بسیاری از محاسبات و معادلات دشمن برهم خورد چراکه آنها هرگز تصور آزادسازی این شهر را نداشتند و اشخاص و فرماندهان بسیار عزیزی برای به ثمر رسیدن این عملیات و فتح و آزادسازی این شهر جان پاکشان را در طبق اخلاص گذاشته و به درجه رفیع شهادت رسیدند.

غفاری‌ستار در خصوص اهمیت زوایای این عملیات عنوان کرد: با وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح و رزمندگان اسلام این عملیات به ثمر نشست و امروز هم در شرایط کنونی باید با اتحاد و همدلی پیرو ولایت فقیه باشیم و راهکارهای ایشان را با جدیت پیگیری کنیم و بیانات و فرمایشات ایشان را فصل الخطاب دانسته و پیش برویم.

وی گفت : بنابر اسناد جنگ و دفاع مقدس بعد از این عملیات روحیه عجیبی در بین رزمندگان و فرماندهان نظامی حاکم شده و به نوعی سرنوشت جنگ عوض شد، چراکه هم خودی‌ها و هم دشمنان جلوه‌هایی از نصرت الهی را دیدند و رزمندگان اسلام به آینده امیدوار شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین در پایان عنوان کرد: در هر شرایطی اگر امید به آینده داشته باشیم و با توکل بر خدا و تلاش مستمر انجام وظیفه کنیم، نتیجه با کمک خداوند محقق خواهد شد و امروز هم باید در کشور اینگونه عمل شود و دشمن را از نفوذ و تضعیف نظام اسلامی ناامید کنیم و نقشه‌های خبیثانه استکبار جهانی را شناسایی و خنثی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات