خبرهای داغ:

توجه رسانه‌ها به زیرساخت‌های حاکمیتی و اجتماعی/حمایت بودجه‌ای از سازمان تبلیغات اسلامی

شاهرود_ ریاست سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان بر توجه رسانه‌ها به زیرساخت‌های حاکمیتی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: بودجه سازمان تبلیغات اسلامی بسیار کم است و با توجه به مسئولیت آن باید حمایت شود.
کد خبر: ۹۴۳۴۳۸۷
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عباس عبداللهی در دیدار با اعضای انجمن خبرنگاران و روزنامه‌نگاران مهر و بسیج رسانه شهرستان شاهرود در سالن جلسات اداره‌کل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان در این شهرستان، با اشاره به اینکه ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی، تبلیغات اسلامی است، اظهار کرد: این سازمان همسو با خبررسانی و اطلاع رسانی و توجه به رسانه‌های مکتوب و دیجیتال فعالیت دارد.
او با اشاره به اینکه در مدیریت جدید سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تعامل و ارتباط همدلانه و دو سویه بین مجموعه سازمان تبلیغات و رسانه‌ها در سطح استان و شهرستان مورد توجه است، گفت: این استان و شهرستان اصالت تاریخی و تمدنی دارد و در کشور نمونه است.
ریاست سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان، با انتقاد از بودجه کم این سازمان با توجه به وظیفه آن، ادامه داد: چهار درصد بودجه کشور فرهنگی است که در تخصیص آن، این سازمان در رتبه‌های آخر قرار دارد.
او با اشاره به اینکه نمایندگی این سازمان در شهر آرادان، بسطام و بیارجمند فعال شده است، اضافه کرد: تنها نهاد عمومی حوزوی کشور و پیشانی نماد روحانیت به حاکمیت سازمان تبلیغات اسلامی است.
عبداللهی با اشاره به اهمیت حوزه تبلیغ و رسانه به روش‌های نوین، گفت: در آینده نزدیک شورای فعالین رسانه‌ای در سطح استان تشکیل می‌شود تا با معاونت رسانه‌ای سازمان در راستای تعامل و همکاری و تبادل نظر فعالیت کنند.
او با انتقاد از عدم تعاملات دستگاه‌های اجرایی در راستای حرکت در مسیر تبلیغات اسلامی، خواستار تعامل بیشتر دستگاه هایی، چون شهرداری‌ها با این سازمان در راستای تبلیغ در جامعه و تخصیص بودجه فرهنگی برای تولید محتوا شد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه باید به زیرساخت‌های حاکمیتی و اجتماعی توجه ویژه کرد، گفت: باید نخبگان در این مسیر حرکت و رسانه‌ها در این مسیر اهمیت دارند و باید تلاش کرد به چشم انداز فرهنگی در جامعه توجه داشت و مطالبه گری نمود.
در این نشست شرکت کنندگان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخته و خواستار تعامل بیشتر این سازمان با رسانه‌ها در راستای تحقق فرهنگ اسلامی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار