خبرهای داغ:
در زندان ساحلی انجام شد؛

ارائه مشاوره به زندانیان و خانواده‌های آنان توسط حقوقدانان بسیجی قم

مسئول بسیج حقوقدانان استان قم از برپایی میز خدمت مشاوره حقوقی در زندانی ساحلی خبرداد و گفت: علاوه بر زندانیان، خانواده آنان نیز از مشاوره حقوقدانان بسیجی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۹۴۳۴۴۲۳
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱

حسین کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در قم، با اشاره به حضور حقوقدانان بسیجی در زندان ساحلی استان قم اظهار کرد: پنج شنبه 29 اردیبهشت‌ماه 9 نفر از وکلا و حقوقدانان گروه‌های جهادی شهید بیطرفان و شهید محبوب شیری با حضور در زندان ساحلی به 52 زندانی مشاوره حقوقی ارائه کردند.

وی اضافه کرد: میز خدمت بسیج حقوقدانان استان قم در مناسبت‌های مختلف در زندان‌های استان برپا شده و پاسخگوی سئوالات زندانیان بوده است.

مسئول بسیج حقوقدانان استان قم با اشاره به تقدیر صالحی رئیس زندان ساحلی قم از حضور حقوقدانان بسیجی در این زندان گفت: با همکاری بسیج حقوقدانان و سازمان زندان‌های استان قم ارائه خدمت به خانواده زندانیان نیز دنبال شده است.

وی ادامه داد: سازمان بسیج حقوقدانان آماده ارائه مشاوره حقوقی در سایر نهادها و مساجد استان قم است و آحاد مردم می‌توانند با شماره تلفن 37710443 025 و یا پرتابل روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان در پیام رسان ایتا برای دریافت مشاوره ارتباط بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار