خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ملایر:

برگزاری ۲۳۰ عنوان برنامه به‌مناسبت سالروز فتح خرمشهر در ملایر/فتح خرمشهر زمینه‌ای برای پیروزی‌های بزرگ رزمندگان اسلام شد

همدان-فرمانده سپاه ناحیه ملایر از برگزاری بیش از ۲۳۰ عنوان برنامه همزمان با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۴۴۶۸
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
برگزاری ۲۳۰ عنوان برنامه به‌مناسبت سالروز فتح خرمشهر در ملایر/فتح خرمشهر زمینه‌ای برای پیروزی‌های بزرگ رزمندگان اسلام شد

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی‌اصغر فارسی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: فتح خرمشهر یک تجربه عملی و موفقیت بود که زمینه‌ای برای فتح‌ها و پیروزی‌های بزرگ رزمندگان اسلام شد و با آزادسازی خرمشهر سرنوشت جنگ تغییر پیدا کرد و ایران بر مدار پیروزی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه آینده کشور در دست جوانان و نسل جوان امروز است، تاکید کرد: یکی از خرمشهرهای بزرگ همین افکار و فضای مجازی است که باید مدیریت و از افکار دشمن آزاد شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر همچنین اجرای طرح بزرگ تحول اقتصادی و مردمی‌سازی یارانه‌ها را اقدام مثبت و شجاعانه دولت دانست و ادامه داد: اقتصاد به واسطه ارز ترجیحی میدان تاخ و تاز رانت‌خواران شده بود که افرادی از این طریق به منابع عظیمی دست پیدا کردند.

وی افزود: آیت الله رییسی برای تحول عظیم اقتصادی و اصلاح ارز ترجیحی، آبروی خود را کف دست گرفت و این ضرورت و اقدام بزرگ به دست رییس جمهور رقم خورد.

فارسی با تاکید بر اینکه در اجرای این طرح همه باید به دولت کمک کنیم، گفت: همانطور که دولت سیزدهم اقدامات بزرگی را همچون تامین کالاهای اساسی، مهار کرونا و اجرای طرح واکسیناسیون به خوبی مدیریت کرد، با همراهی خوب مردم در تحول بزرگ اقتصادی نیز موفق خواهد شد.

وی سردار سلیمانی را پرچم‌دار مقاومت در عرصه بین‌المللی دانست و افزود: سردار شهید سلیمانی این محور بزرگ مقاومت را در دنیا راه‌اندازی کرد و این یک موفقیت براب آزادی‌خواهان جهان است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه به واسطه حضور جبهه مقاومت استکبار هر روز متحمل یک شکست سنگین می شود، گفت: جبهه مقاومت یک دستاورد بزرگ است و باید قدردان شهدای مدافع حرم باشیم که این درخت تناور را در جهان ایجاد کردند.

وی در ادامه از برگزاری بیش از ۲۳۰ عنوان برنامه همزمان با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در این شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت سوم خرداد، از خانواده ۱۲ شهید عملیات بیت‌المقدس در این شهرستان بازدید می‌شود.

فارسی عطرافشانی گلزار شهدای بهشت هاجر، برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی را از دیگر برنامه‌های سوم خرداد عنوان کرد و گفت: یادواره‌های شهدا همچون یادواره شهدای طلاب و روحانی، شهدای کتابخوان، یادواره شهدای علی‌آباد با سخنرانی استاندار همدان، یادواره شهدای کارمند، شهدای مقاومت، یادواره شهدای آبروی محله روستای عشاق و یادواره شهدای ورزشکار نیز به همین مناسبت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد، رژه اقتدار متشکل از نیروهای بسیج، تشکیلات و تجهیزات موتوری و خودرویی و نیروهای نظامی در قالب کاروانی در سطح شهر برگزار و نما و فضایی از جنگ توسط این کاروان در سطح شهر به نمایش گذاشته می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر برگزاری نشست‌های روشنگری، خاطره‌گویی، روایتگری و تبیین فرهنگ مقاومت در سطح پایگاه‌ها، پارک‌ها و مساجد، کوهپیمایی بسیجیان، مسابقات ورزشی، فضاسازی و تبلیغات و پیاده‌روی کارکنان و خانواده‌های سپاه را از دیگر برنامه‌های سالروز فتح خرمشهر عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات