خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

رژیم بعث در دفاع مقدس دچار خطای محاسباتی شد / برگزاری ۱۲۰۰ برنامه در ایام سوم خرداد در سراسر استان

ملک شاهکوهی: ارتش بعث با خطای محاسباتی خود در مسئله جنگ به کشور حمله کرد ، نشست خبری برگزار کرد و صدام معلون آن را نیمه کاره رها کرد.
کد خبر: ۹۴۳۴۴۸۲
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴

رژیم بعث در دفاع مقدس دچار خطای محاسباتی شد / برگزاری ۱۲۰۰ برنامه در ایام سوم خرداد در سراسر استان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در نشست خبری با اصحاب رسانه  به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ؛ سالروز آزادسازی خرمشهرگفت: ایران اسلامی در حالی که درگیر مشکلات داخلی بعد از پیروزی انقلاب بود و نهال انقلاب نوپا بود درگیر جنگ شد.

وی افزود: ارتش بعث با خطای محاسباتی خود در مسئله جنگ به کشور حمله کرد ، نشست خبری برگزار کرد و صدام معلون آن را نیمه کاره رها کرد و گفت مابقی نشست خبری هفته بعد در تهران برگزار میشود ولی مدت ها با مقاومت مردم خرمشهر روبرو شد.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: با گذشت ۱۹ ماه از شروع جنگ با عملیات های ثامن الائمه ، طریق القدس ، بیت المقدس و فتح المبین بخش قابل توجهی از خاک ما آزاد شد و معادلات جنگ را به نفع ما تغییر داد.

فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: در این ایام ۴۰ برنامه شاخص و ۱۲۰۰ برنامه عمومی در سطح شهرستان ها ، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات استان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: رزمایش دریایی گردان های بسیج برای نخستین بار با مشارکت ۱۷۵ فروند در ۴ ناوگروه دریایی در ایام آزادسازی خرمشهر در سواحل گمیشان و بندرترکمن برگزار شد.

ارشد سپاه استان گفت:افتتاح پروژه های محرومیت زدایی ، راه اندازی بیمارستان و کلینیک صحرایی ، تجلیل از ایثارگران و آزادگان ، برگزاری میز خدمت و شیفت ایثار از مهم ترین برنامه های ما در سوم خرداد خواهد بود.

سردار ملک شاهکوهی اذعان داشت: ۲۰۰ گروه سرود خیابانی در سراسر استان سرود حماسی “سلام فرمانده “ را به مناسبت سوم خرداد اجرا خواهند کرد تا مهد چهار هزار شهید دوران دفاع مقدس رنگ و بوی امام زمان (عج) بگیرد.

وی با بیان پروژه های محرومیت زدایی گفت: با انعقاد تفاهم نامه با آبفای استان پروژه آبرسانی به ۴۸۳ روستا منعقد شده است تا در پروژه های آبرسانی امسال سپاه نینوا ۴۰۰ هزار نفر از روستاییان ما دارای آب شرب شوند.

فرمانده سپاه نینوا افزود: سپاه نینوا امسال با تفاهم نامه با کمیته امداد امام خمینی (ره) طی سه مرحله ۹۰۰ خانه برای مددجویان کمیته امداد خواهد ساخت که کار پروژه ۳۰۰ خانه در مرحله اول آغاز شده است.

ملک شاهکوهی با اشاره به سفر سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به استان تصریح کرد: فرمانده کل سپاه در جریان سفر اخیر به گلستان دستور داد قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با قدرت در استان ماندگار باشد و کار خود را ادامه دهد و همچنین مبلغ قابل توجهی برای تکمیل پروژه مرکز جراحی امام جعفر صادق (ع) سپاه نینوا در گرگان و درمانگاه شهید مدنی گنبدکاووس تخصیص یافت تا هرچه سریعتر پروژه را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها