فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دشمنان ما نمی‌توانند با ترور فیزیکی انقلاب اسلامی را از پای در بیاورند.
کد خبر: ۹۴۳۴۵۲۴
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،سردار مرتضی کشکولی در اولین یادواره شهدای زن عشایر کشور که در دهکده مقاومت حمزه سید الشهدا خرم‌‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: اگر دشمنان می‌دانستند شهدا چه نقشی در زنده کردن یک جامعه دارند بعد از ۴۳ مجدد به ترور ننگین شهید پاسدار دست نمی‌زدند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان ما نمی‌توانند با ترور فیزیکی انقلاب اسلامی را از پای در بیاورند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: همین یادواره شهدای زن عشایر کشور نقطه عطفی در تمدن سازی و فرهنگ سازی است و دشمنان ما کور خواندند که می‌توانند با این ترورها انقلاب را از پای در بیاورند.

سردار کشکولی بیان کرد: دشمن این را درک نکرده است که ایده‌آل بسیج، سپاه و حزب الله این است که پایان عمرشان به شهادت ختم شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۹۴ شهید زن در استان داریم ، عنوان کرد: از این تعداد ۳۶ زن شهید عشایر است و ۲۹ زن در یک صحنه در دورود که در ستاد پشتیبانی جبهه بودند توسط بمباران دشمن به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان به سالروز عملیات حاج عمران که خاص استان است اشاره کرد و افزود: این عملیات در پاسخ به عملیات دفاع متحرک عراق انجام شد، تیپ ۵۷ لرستان با هفت گردان در ۵ شب متوالی در عملیات حاج عمران نقش آفرینی کرد و ۲۹۴ شهید را تقدیم کرد.

سردار کشکولی خاطر نشان کرد: عملیات حاج عمران نقطه عطفی شد که به عملیات دفاع متحرک عراق پایان داد و ابتکار عمل به دست ما افتاد.

وی برگزاری چنین یادواره‌هایی را ادای دین به زنان عنوان کرد که در همه عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب نقش داشتند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان افزود: دشمن ۴۳ سال تلاش کرد لطمه به عفاف و حجاب زنان ما بزند.اما می‌بینیم که موفق نشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات