خبرهای داغ:
در مراسم گرامیداشت 4000شهید روحانی در قاین عنوان شد:

روحانیت از همان ابتدای انقلاب مورد غضب استکبار بوده است/سوم خرداد تمام معادلات دشمن را به هم ریخت

قاسم زاده نداف: روحانیت جزو اقشاری بوده است که از همان ابتدای انقلاب مورد غضب استکبار جهانی قرار داشته است
کد خبر: ۹۴۳۴۵۳۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی مراسم تجلیل از 4000 شهید روحانی و سوم خرداد روز حماسه سازی و آزادسازی خرمشهر در شهرستان قاینات برگزار شد.

هادی سیاسی کشوری آقای محمد قاسم زاده نداف در این مراسم ضمن بزرگداشت مقام شامخ شهدای روحانی و گرامیداشت روز سوم خرداد روز حماسه و جهاد اظهار داشت: روحانیت جزو اقشاری بوده است که از همان ابتدای انقلاب مورد غضب استکبار جهانی قرار داشته و به گفته امام هر قشری که مورد غضب امریکا و استکبار باشد بداند که در خط مستقیم قرار دارد.

وی گفت: سوم خرداد از نقاط عطف تاریخ  انقلاب اسلامی است که تمام معادلات دشمن را به هم ریخت که نشانگر صلابت انقلاب اسلامی بود و نشانگر همت بلند امام خمینی (ره) و بسیجیانش بود.

وی در ادامه اظهار داشت: در طول تاریخ جنگهای رخ داد در کشورهای اسلامی فتح خرمشهر دست خدا را در پس جنگ نشان داد و اعتماد به نفس را به ایرانیان داد و تمام کارشناسان جنگ را به تعجب وا داشت.

قاسم زاده نداف گفت: صدو سی کارشناس را صدام در بصره جمع کرد و به آنها با افتخار گفت که شما جنگ های جهانی را تجربه کردید و امروز در ایران ما شهر خرمشهر را فتح کرده ایم و موفقیت هایی کسب کرده ایم. نخل ها و خندق هایی حفر کرده ایم و ببینید که آیا ایران خواهد توانست این شهر را پس بگیرد که همه کارشناسان گفتند ایران که نه تمام دنیا هم دیگر نمی تواند خرمشهر را پسس بگیرد و صدام گفت اگر ایران خرمشهر را پس بگیرد من کلید بصره را به آنها خواهم داد که صدام به قولش عمل نکرد.

وی در پایان تصریح کرد: امروز ما به درجه ای از شکوفایی رسیده ایم که قابل بیان است، اما معندین نقاطط عطف را نمی بینند و نقاط ضعف کوچک را می گیرند و آن را بر سر نظام فرود می آورند و نمی خواهند که پیشرفت این کشور را ببینند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار