خبرهای داغ:
همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: مبلّغین، مروّجین و هادیان سیاسی رسانه نظام اسلامی در جهاد تبیین هستند.
کد خبر: ۹۴۳۴۵۶۹
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علی حسنی در گردهمایی هادیان سیاسی سپاه ناحیه همدان ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: مبلّغین، مروّجین و هادیان سیاسی رسانه نظام اسلامی در جهاد تبیین هستند.

وی افزود: اصلاح اقتصادی دولت که با هدفمندی یارانه‌ها شروع شد با هدف کمک به مردم بوده و جلوگیری از ورودی پول به جیب واسطه و دلال صورت گرفت و سود مستقیم آن به مردم خواهد رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه همدان گفت: حرکتی که امروز دولت شروع کرده باید ۲۰ سال قبل عملیاتی می‌شد اما متاسفانه دولت‌های قبل به خاطر ملاحظاتی و اینکه مقبولیت سیاسی آنها زیر سوال برود از اجرای این طرح امتناع کردند اما امروز دولت آیت الله رئیسی با شجاعت تمام این طرح را کلید زد و در اولین سال از دولت خود این بحث را عملیاتی کرد و همه تلاش دولت برآن است که این رانت را از دست ویژه خواران و قاچاقیان خارج کند.

وی مدیریت درست و مردمی کردن و عادلانه کردن یارانه‌ها را عامل ضرر سودجویان و فرصت طلبان دانست و عنوان کرد: درست است که تعدادی از منتقدان دولت که در جناح‌های مختلف سیاسی هستند مباحثی را مطرح می‌کنند اما به اتفاق به اشتباه بودن مسیر اقتصادی طی شده قبلی و صحیح بودن حرکت امروز دولت اعتراف و اذعان دارند.

حسنی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص صادق الوعد بودن دولت، افزود: هادیان سیاسی باید به تبیین و روشنگری در خصوص برنامه دشمن و جبهه نفاق برای زمین زدن طرح اصلاح اقتصادی دولت بپردازند.

وی با بیان اینکه در کنار نظارت‌هایی که باید به قوی‌ترین شکل ممکن صورت گیرد، مدیران باید پاسخگوی مطالبات قانونی مردم باشند و در اجرای این طرح‌ها مستمر در بین مردم حضور پیدا کنند، گفت: اجرای سیاست‌های حمایتی در سه بخش تولید، توزیع و مصرف صورت گیرد و در این میان ارتباط با کارشناسان باید به صورت مستمر در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات