زنجان-همزمان با فرارسیدن حماسه عظیم سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر مراسم ویژه ای با سخنرانی دکتر محمد زینالی از پیشکسوتان عرصه جنگ و شهادت و با رعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی در حسینیه تیپ برگزار شد .
کد خبر: ۹۴۳۴۶۶۱
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛همزمان با فرارسیدن حماسه عظیم سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر مراسم ویژه ای با حضور سردار محمدرضا عباسی و حجت الاسلام محبعلی احدی به ترتیب فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ و سایر کارکنان و با سخنرانی دکتر محمد زینالی از پیشکسوتان عرصه جنگ و شهادت و با رعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی در حسینیه تیپ برگزار شد .

 

دکتر زینالی افزود : در راستای حماسه آزادسازی خرمشهر رزمندگان فداکار این مرز و بوم با افتخار آفرینی امنیت و آسایش را به ملت ایران هدیه کردند و ما امروز مرهون مجاهدت های حماسه زازان هشت سال دفاع مقدس و افتخار آفرینان سوم خرداد سال 1361 هستیم .

 

وی در ادامه به مهمترین عوامل پیروزی در عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد اشاره کرد و گفت : لطف و عنایت خداوند متعال ، وحدت فرماندهی در بین سپاه و ارتش و حضور جوانان پرشور بسیجی ، اتحاد مردم و رهبری پیامبر گونه امام راحل رمز موفقیت ما در فتح خرمشهر بود.

 

وی با اشاره به رشادت ها ، و فداکاریها و ایثارگری رزمندگان زنجان در دوران جنگ تحمیلی ، بر تبیین حماسه سازی ها و دلاوری های ملت ایران برای معرفی به نسل سوم و چهارم انقلاب تاکید کرد و گفت : با هویت ملی ، اسلامی با روحیه جهادی، انقلابی ، ایثار و فداکاریها که برگرفته از روحیه رزمندگان دفاع مقدس در فتح خرمشهر ، در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی ، دفاعی و اقتصادی به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند: که خرمشهرها در پیش است را پشت سر خواهیم گذاشت .

 

زینالی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و سالروز عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر قهرمان در سوم خرداد خاطرنشان کرد : سوم خرداد فرصت مناسبی برای بیان حماسه رزمندگان در آزادسازی خرمشهر است تا نسل امروز بداند امنیت ، رفاه و آسایش حکمفرماست حاصل مجاهدت و رشادت چه افرادی است .

 

 

ارسال نظرات