آیین بزرگداشت سوم خرداد در سرخه برگزار شد

به مناسبت سالروز سوم خرداد آیین بزرگداشت این روز همراه با همخوانی شعر سلام فرمانده با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۴۶۹۶
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با سالروز فرارسیدن حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر آیین بزرگداشت سوم خرداد به همت حوزه بسیج دانش آموزی ولایت شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه، سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی در آموزشگاه ابتدایی مقداد سرخه برگزار شد.

در این برنامه مریم آشور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به نقش بی بدیل دانش آموزان در زمان فتح و آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: شهید بهنام محمدی از نمونه های بارز شهدای دانش آموز و فردی بزرگ علم، بزرگ ایمان و شجاع بود، ما باید سعی کنیم یک بهنام محمدی باشیم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین اشرف روز فتح خرمشهر را روز ایثار و شجاعت دانست و ادامه داد: در فتح خرمشهر همه مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان، کوچک و بزرک حضور داشتند و از شهر ما شهیدانی مثل شهید محمد حسین احسانی، محمدرضا ابراهیمی، شهید حسن خدامی و شهید حسن عربی از سرخه و غلامرضا شهروی از لاسجرد حضور داشتند.

او افزود: ما در فتح خرمشهر قدرت های جهان را به زانو در آوردیم و مردانه جنگیدیم اما امروز متاسفانه دشمن به صورت بزدلانه اقدام به ترور شهید صیاد خدایی می کند.

گفتنی است؛ در ادامه دانش آموزان این مدرسه به صورت دسته جمعی شعر «سلام فرمانده» را همخوانی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار