در جلسه ای؛

توجیه گردان شمسا با محوریت وظایف گردان و رزمایش"البرز امیدآفرین" صورت گرفت

در جلسه ای توجیه گردان شمسا سپاه ناحیه امام هادی(ع) با محوریت وظایف گردان و رزمایش "البرز امیدآفرین" صورت گرفت.
کد خبر: ۹۴۳۴۸۷۸
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، در جلسه ای توجیه گردان شمسا سپاه ناحیه امام هادی(ع) با محوریت وظایف گردان و رزمایش "البرز امیدآفرین" و حضور فرمانده این ناحیه، جانشین معاونت فضای مجازی، بسیج جامعه زنان، معاونت فرهنگی، معاونت روابط عمومی و اعضای فعال مجازی سپاه ناحیه مهرشهر  صورت گرفت.

ارکان گردان های مجازی، وظایف نیروها در گردان، ارکان تشکیلات، لزوم اجرای رزمایش"البرز امیدآفرین" و وظایف نیروها جهت انتشار رزمایش از موضوعاتی بودند که در این جلسه توجیهی به آنها پرداخته شد.

در حاشیه این جلسه، محمد فرمانی جانشین فرماندهی ناحیه امام هادی(ع) در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: از طریق فضای مجازی می‌توانیم امیدآفرینی و یک امیدی مضاعف را به جامعه انتقال دهیم. باید از این فرصت بهترین استفاده را کرد و اگر در این کار ورود نکنیم قطعاً دشمن جای ما را خواهد گرفت و کار خود را انجام می دهد بنابراین نباید در این موضوع غفلت کنیم.

فرمانی افزود: امیدواری در سطح جامعه یک موضوع بسیار مهم و حساس است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم و نگاه رهبر معظم انقلاب نیز به این قضیه بسیار مهم است و باید به عنوان سربازان عرصه فضای مجازی به این قضیه ورود جدی داشته باشیم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها