پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران
بی شک باورها و نگرشهای اصیل دفاع از حریم ارزشهای ناب این انقلاب را می توان تا ابد برای تمامی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان تفسیر کرد.
کد خبر: ۹۴۳۴۹۰۹
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۴

به گزارش خبرنگار بسیج از شهرستان سیب و سوران ، متن پیام تبریک سرهنگ رحیمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امام خمینی (ره): خرمشهر را خدا آزاد کرد.

سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس، نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است.

حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از رویداد‌های مهم تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران است که با مدد الهی و صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به وقوع پیوست که عظمت آن برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ما به یادگار خواهد ماند.

آزادی خرمشهر نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه های دفاع از تمامیت ارضی کشور بود. بی شک باورها و نگرشهای اصیل دفاع از حریم ارزشهای ناب این انقلاب را می توان تا ابد برای تمامی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان تفسیر کرد.

اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس و مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و علی الخصوص مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان سیب و سوران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سرهنگ پاسدار داود رحیمی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب سوران

ارسال نظرات