نکویی گفت:خونین شهر را شهدا با قطره قطره خون‌شان آزاد کردندتا مسولین با افتخار برای آبادانی کشور و رفاه مردم تلاش کنند و دشمن نتواند از وضعیت معیشت و فشارهای اقتصادی علیه انقلاب توطئه کند.
کد خبر: ۹۴۳۴۹۴۲
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان،  مراسم گرامیداشت سوم خرداد و سالـروز آزادسازی خــرمشهر که با حضور فرماندار شهرستان، بخشداران بخش مرکزی بیرک و آشار مدیر آموزش و پرورش و اعضای شـورای اداری فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان در نمازخانه مدرسه شهید میرحسینی برگزار شد.

ناصر درازهی، فــرماندار شهرستان مهرستان درابتدا باخیرمقدم به مهمانان اظهار داشت: پیروزی رزمندگان دفاع مقدس در فتح خرمشهر نقطه آغاز پیروزی‌های ایران در این جنگ باعراق بود.

وی در ادامه افـزود: ما باید مردم وجامعه را با فداکاری های دفاع مقدس آشنا و خاطرات جنگ را در محیط های آموزشی حفظ و احیا کنیم.

سرهنگ پاسدارحسین نکویی، فـرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان نیـز در ادامه این برنامه اظهار داشت:همه ما امروز دور هم جمع شدیم تا یاد و خاطره شهدایی را زنده نگه داریم که زندگی و جان خود را برای خاک و امنیت این کشور فداکردند.

وی با اشاره به این مطلب که آزاد سازی خرمشهر را مدیون خون هزاران شهید گلگون کفن هستیم و ملت ایران از آن به عنوان خونین شهر یاد می کنند، گفت: تجاوز رژیم بعثی با حمایت چندین کشور از ایادی استکبار به خاک ایران با هدف شکست نهال نوپای انقلاب بود، صدام با حمایت و سیاست های غرب در بدو پیروز انقلاب به ایران حمله کرد تا انقلاب خمینی کبیر(ره) را شکست دهد که این نبرد با مقاومت رزمندگان اسلام به هشت سال به طول انجامید.

فـرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ادامه داد: خونین شهر را شهدا با قطره قطره خون مبارک شان آزاد کردند تا مسولین با افتخار برای آبادانی خرمشهرهای جای جای کشور با تمام وجود پابه کار شوند تا مردم در رفاه باشند و دشمن نتواند از وضعیت معیشت و فشارهای اقتصادی علیه انقلاب توطئه کند.

ارسال نظرات