به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد با رزمندگان و پیشکسوتان روستا دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۳۴۹۴۵
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در سالروز آزادسازی خرمشهر و با هدف گرامیداشت این روز بزرگ؛ اکبر رهایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد در سرخه همراه با بسیجیان در قالب طرح دیدار با سلیمانی ها با اسدالله رهایی از ایثارگران دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

 در این دیدار ابتدا این رزمنده خاطرات دوران جنگ و برخی رویدادها را عنوان و ادامه اکبر رهایی ضمن قدردانی از رشادت ها و شهامت های این افتخارآفرینان عرصه جهاد و شهادت اظهار کرد: هشت سال ایستاگی و فداکاری رزمندگان و خانواده آنان، درسی برای زیاده خواهان و متجاوزان بود تا بدانند ملت ایران همواره با سلاح ایمان دشمنان نظام را در هر سطحی از قدرت شکست خواهد داد.

او افزود: شجاعت و دلاوری شهدا و خانواده هایشان در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت شده و دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران افتخاری بزرگ برای همه است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران در برابر رژیم تا دندان مسلح، ملتی با دست خالی، اما با اراده‌ای محکم و مسیری روشن و رهبری مدبرانه را در پیش روی خود داشت و توانست در برابر آن قدرت استبدادی پیروز شود.

لازم به ذکر است در ادامه آن ها از خانواده مرحوم احمد رهایی یکی از بزرگان و ریش سفیدان روستا دیدار و از همسر او دلجویی کردند.

همچنین با خانواده مرحوم حسین رهایی و خانواده جوان ناکام سعید رهایی دیدار و گفتگو کردند.

این خانواده ها ضمن بیان مشکلات و مسائل خود، پیگیری و انعکاس مشکلات آن ها به سپاه ناحیه سرخه به همت این پایگاه انجام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها