حماسه ای که بیانگر روح مجاهدت، ایثار و ازخودگذشتگی ملت ایران برای تداوم و بقای انقلاب شان و عبور از گذرگاههای خطیر برای به ثمر نشاندن اهداف و آرمان های کشور است.
کد خبر: ۹۴۳۵۰۰۳
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه، حماسه فتح خرمشهر بیانیه ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است: 

                                                       خرمشهر را خدا آزاد کرد امام خمینی(ره)

سوم خرداد ماه، سالروز خروش غرور آفرین ملت ایران و خلق حماسه‌ای سترگ در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است.

حماسه ای که بیانگر روح مجاهدت، ایثار و ازخودگذشتگی ملت ایران برای تداوم و بقای انقلاب شان و عبور از گذرگاههای خطیر برای به ثمر نشاندن اهداف و آرمان های کشور است.

عملیات غرورآفرین بیت المقدس نقطه اوج قدرت الهی و عزم ملی مردم ایران اسلامی است که در سایه اتحاد و یکپارچگی و در زیر سایه رهبری داعیانه حضرت امام خمینی(ره) بوقوع پیوست.

عملیاتی که تمام محاسبات دشمنان اسلام را که برای از بین بردن حکومت اسلامی مان دندان تیز کرده بودند به هم زد و موازنه قدرت و ابتکار عمل در صحنه نبرد را به نفع رزمندگان اسلام تغییر داد و ماشین جنگی صدام و حمایت های همه جانبه و فراگیر ابرقدرت های دنیا و دولت‌های مرتجع عربی منطقه را از کار انداخت.

دشمنان اسلام که خواب چند روزه فتح ایران اسلامی را در سر می پروراندند، نه تنها در خرمشهر زمین‌گیر شدند بلکه پس از خلق این حماسه بزرگ، دست به دهان ماندند و ذلیلانه تقاضای آتش بس نمودند؛ اما جنگ ادامه یافت تا فرمان امام امت که فرموده بودند متجاوز باید ادب شود محقق شود و این گونه شد که در نتیجه این پیروزی بزرگ فتح فاو و رسیدن به دروازه‌های بصره میسر گردید.

دشمنان اسلام و آمریکا بدانند، ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی همان‌گونه که حماسه خرمشهر و جنگ ۸ ساله را با عزت و سربلندی به پایان رساندند، برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و اعتقادی در خارج از مرزهای جغرافیایی هم حضور خواهند یافت و در خط دفاع از اسلام ناب محمدی (صلی الله و علیه و آله و سلم) دوشادوش همه مسلمانان از جمله سوریه، عراق، بحرین، یمن و فلسطین تا آخرین قطره خونشان، جانفشانی خواهند نمود و حسرت تعرض به اماکن مقدسه و حریم اهل بیت علیهم السلام را در دلشان خواهند گذاشت.

ما پاسداران، سربازان و بسیجیان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، ضمن گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر و روز ملی ایثار و مقاومت، تاکید می نماییم فرزندان انقلابی ملت ایران با تبعیت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) با عزمی راسخ و اراده‌ای انقلابی هرگونه اشتباه و خطای دشمنان را، در راه تعرض به مرزهای اعتقادی و جغرافیای پاسخی قاطعانه و پشیمان کننده خواهیم داد و مصمم هستیم تا کلمه لا اله الا الله را بر قلل رفیع کرامت و انسانیت به اهتزاز درآوریم.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان

ارسال نظرات