آزادسازی خرمشهر تجلی قدرت لایزال الهی بود که به دست توانای مردم خداجو و مومن، با اقتدا به مولای متقیان( علیه السلام) و با رمز «علی بن ابیطالب علیه السلام» به نام مقدس «بیت المقدس» ظهور کرد.
کد خبر: ۹۴۳۴۹۸۴
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه سلمان به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد بیانیه ای صادر کرده است، در این بیانیه آمده است: 

هرچند سراسر تاریخ ایران عزیز، سرشار از پایمردی، رشادت و فداکاری پهلوانان، قهرمانان و مردان و زنانی است که با دلاوری و غیرت از خود اسطوره ساخته اند؛ اما این حماسه فتح خرمشهر است که همچون زمردی درخشان، نه تنها در تاریخ ایران سرافراز، که در تمام تاریخ دنیا، شور آفرینی می کند، آزادسازی خرمشهر تجلی قدرت لایزال الهی بود که به دست توانای مردم خداجو و مومن، با اقتدا به مولای متقیان( علیه السلام) و با رمز «علی بن ابیطالب علیه السلام» به نام مقدس «بیت المقدس» ظهور کرد.

سوم خرداد به مثابه نقطه عطف مقاومت ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس است و یادآور حماسه جاودانه خرمشهر قهرمان از اشغال رژیم بعث عراق و سند مقاومت و ایستادگی یک ملت شجاع و سلحشور در برابر تجاوز دشمن و فراتر از آن نظام سلطه و استکبار جهانی است.

مردان میدان همچون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بذری را کاشتند که دیگر دشمن جرات حمله به سرزمین ایران را نداشته باشد و نتیجه مقاومت سال‌های دفاع مقدس، تبدیل به تشکیل جبهه مقاومت در چند هزار کیلومتر دورتر از میهنمان در دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) شده است.

امروز هوشیاری نیروهای مسلح و فرزندان این مرز و بوم به رهبری و زعامت رهبر فرزانه انقلاب توطئه های قدرت های استکباری، علیه ایران اسلامی را نقش بر آب کرده و در سایه وحدت و یکدلی، آحاد مدافعان میهن اسلامی و ملت قهرمان ایران چون فولاد آبدیده در برابر تمامی زیاده خواهان چون دژ استوار ایستاده تا همچون گذشته حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای گران‌بهای آن از تجاوز اهریمنان مصون بماند.

امروز پس از گذشت ۴۰ سال از آزادی خرمشهر، این حماسه همچنان به آحاد مردم ایران درس ایثار و مقاومت می دهد و بدون شک بازخوانی همه ساله چنین پیروزی های افتخار آفرینی، ملت ایران را در مسیر حفظ استقلال، آزادی، شرف و عزت خود مصمم تر نموده و به فضل الهی، آنان را در جبهه های جنگ اقتصادی و رسانه‌ای نیز در مقابل دشمنان به پیروزی خواهد رساند.

سازمان بسیج مهندسین صنعتی سپاه سلمان در آستانه چهلمین سالروز این حماسه عظیم و به یادماندنی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام و ایثارگران عزیز در حماسه فتح خرمشهر، سوم خرداد، سالروز مقاومت و پیروزی را به محضر رهبر معظم انقلاب و همه آحاد مردم کشورمان و به ویژه خطه ولایی و شهید پرور استان سیستان و بلوچستان تبریک و تهنیت عرض می نماید.

ارسال نظرات