خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع):

جهاد تبیین، عینیت بخشیدن به دستاوردهای ۴۳ سال پایداری است

سرهنگ طاهرخانی گفت: همچنان که در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات و با تحریم تمام قد نظام سلطه توانستیم بر غرب و دشمنان غلبه کنیم امروز هم با جهاد تبیین می توانیم دستاوردهایمان را عینیت ببخشیم.
کد خبر: ۹۴۳۵۰۴۶
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر پایگاه شهید فخری زاده حوزه شهید بهشتی سپاه شهرستان البرز افتتاح شد. 

 

سرهنگ طاهرخانی در این مراسم با اشاره به جایگاه رفیع رزمندگان و شهدای عرصه های مختلف انقلاب اسلامی بیان کرد: رزمندگان و شهدا ذخایر انقلاب هستند، وظیفه همه ما است که قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و راه شهدا را ادامه دهیم و منش و روحیه جهادی و انقلابی دوران دفاع مقدس را همچنان زنده نگه داریم و به نسل های آینده انتقال دهیم.

 

وی عنوان کرد: همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ «خرمشهرها در پیش است» جهاد هم همچنان ادامه دارد. امروز یکی از مصادق جهاد، جهاد تبیین است. بیان دستاوردهای انقلاب که کجا بودیم و به کجا رسیدیم. 

 

سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: همچنان که در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات و با تحریم تمام قد نظام سلطه و استکبار توانستیم برغرب و دشمنان غلبه کنیم اکنون هم با جهاد تبیین می توانیم دستاوردهایمان را عینیت ببخشیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها