فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزشهای اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: خرمشهر به دست توانای مردم خداجو و مومن، با اقتدا به مولای متقیان و با رمز «علی ابن ابیطالب» به نام مقدس «بیت المقدس» ظهور کرد.
کد خبر: ۹۴۳۵۰۸۸
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزشهای اسلامی است

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جلسه روشنگری و بصیرتی با موضوع مسائل روز همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در  نمازخانه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با حضور مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سرهنگ حسن نکویی، حجت الاسلام والمسلمین منصور باقربیک مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین منصور باقربیک، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ضمن گرامیداشت سالروز استقامت و مقاومت گفت: سوم خرداد ماه، سالگرد فتح خرمشهر و رشادت دلیرمردان بی‌ادعا است که این روز مبارک و خاطره‌انگیز تا ابد در تاریخ و در دلها می‌ماند؛ خرمشهر تجلی قدرت لایزال الهی بود که در طرح عملیاتی غرورآفرین کربلا ۳ و به دست توانای مردم خداجو و مومن، با اقتدا به مولای متقیان و با رمز «علی ابن ابیطالب» به نام مقدس «بیت المقدس» ظهور کرد.


وی افزود: عملیات بیت المقدس از جمله طولانی‌ترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس است که در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ با رمز «یا علی ابن ابی‌طالب» به فرماندهی مشترک سپاه و ارتش و با هدف آزادسازی خرمشهر آغاز شد.


باقر بیک بیان کرد: این عملیات طی چندین مرحله انجام شده و در نهایت در سوم خرداد ماه آزادی خرمشهر را رقم زد و رهبر کبیر انقلاب در این رابطه در اوج خداباوری و اخلاص، فرمود: «فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزشهای اسلامی است. خرمشهر شهر لاله های خونین است. خرمشهر را خدا آزاد کرد».

ارسال نظرات