ما در دستگاه قضا به تفکر و مکتب حاج قاسم نیازمندیم و در این مکتب اخلاص، مجاهدت برای خدا، ذوب در ولایت حرف اول را می زند.
کد خبر: ۹۴۳۵۱۳۵
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن عرض خیر مقدم  و گرامیداشت یاد و خاطر شهدا خصوصا شهدای آزادسازی خرمشهر و سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی  اظهار کرد:  حضور امثال شما که از مجاهدان فی سبیل الله و یادگاران دوران دفاع مقدس و آزادگان و جانبازان  و مایه افتخار استان کرمان هستید، باعث افزایش انگیزه خدمتی برای بنده و امثال بنده چه در  دستگاه قضایی و چه در سایر دستگاه ها است.

رییس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد:  ان شاء الله تا پایان عمر شهید سلیمانی این مرد بزرگ وصف العین خود قرار دهیم و تفکرات و اندیشه های، اخلاص در کار و عمل برایمان الگو باشد

حجت السلام حمیدی عنوان کرد: این افتخار دارم که در استان کرمان در جوار شما سردار محترم برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با هم فکری و همکاری پیش برویم

رئیس کل دادگستری کرمان اظهار کرد: معرفی مکتب حاج قاسم حرف بزرگی است  ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مکتب امامین انقلاب را در مقابل  چشم  خود داشتیم و پس از آن رهبر انقلاب، شهید حاج قاسم سلیمانی را مکتب معرفی کردند که از این مکتب الگو بگیریم.

این مقام مسئول افزود: ما در دستگاه قضا به تفکر و مکتب حاج قاسم نیازمندیم و در این مکتب اخلاص، مجاهدت برای خدا، غمل بر اساس ولایت مداری و ذوب در ولایت حرف اول را می زند که انسان چگونه فکر کند و چگونه عمل کند اینها همه در فرهنگی این مردم بزرگ است .

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی اظهار کرد: استان کرمان ظرفیت هایی در زمینه جهاد، شهادت و ایثار دارد که اگر در عرصه مکتب حاج قاسم قرار گیرد، استان می تواند به الگو در این زمینه تبدیل شود.

رییس کل دادگستری استان کرمان  خاطر نشان کرد:  از پیشنهاد شما در زمینه مطالبه گری شهادت شهید سلیمانی توسط قضات و حقوقدانان کرمانی استقبال می کنیم و دبیرخانه ای را باید در این راستا در نظر بگیریم و در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم در شش ماهه دوم سال حتما در این زمینه مطالبه گری می کنیم و از استان کرمان شروع خواهیم کرد  تا در کل کشور نهادینه و بعد در سطح منطقه و بین المللی پیگیری شود تا ان شاءالله خون این شهید به زمین نماند

 

ارسال نظرات