در گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر؛

برگزاری یادواره شهید رحیمی در محل مسجد روستای دولگلاب شهرستان بدره + گزارش تصویری

یادواره شهید رحیمی بمناسبت فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت در محل مسجد روستای دولگلاب شهرستان بدره برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۵۱۸۱
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ،مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر و همزمان با فرارسیدن روز مقاومت با پشتیبانی سپاه ناحیه بدره و با حضور مسئولین ادارات مختلف شهرستان ، کارکنان سپاه ناحیه بدره و همچنین حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان درمحل روستای دولگلاب که از توابع شهرستان بدره می باشد ، توسط بسیجیان پایگاه شهید رحیمی این روستا برگزار شد .

سرهنگ میرزایی فرمانده سپاه ناحیه بدره با اشاره به جایگاه رفیع مقام شهدا و ارزش ایثار و شهادت گفت : شهید کسی است که در میدان عمل و با خون خود ، اعتقاد و باور خودش را به اسلام و به سرزمین مقدس اسلامی نشان داده است .

وی ادامه داد : ما امروزه مکلف به این هستیم که راه شهدا و باور شهدا را برای جوانان و فرزندان کشورمان تبیین نماییم که اگر چنین نکنیم بدون شک دشمن در جبهه ی دیگری باور فرزندان و جوانان ما را به خدمت می‌گیرد .

فرمانده سپاه ناحیه بدره ادامه داد : از خصوصیات اصلی و بارز شهدا ولایت پذیری بود که ما هم به تاسی از آنان باید این ولایت پذیری را نسبت به فرامین و رهنمود های ولی فقیه جامعه اسلامی نشان دهیم و با عمل به جهاد تبیین که امام خامنه ای «مدظله العالی» به آن تاکید دارند و آن را فرضیه ای قطعی و واجب می نامند ، ولایت پذیری خویش را اثبات نماییم .

وی در پایان ضمن تشکر مجدد از حضور بسیجیان واقشار مردم روستای دولگلاب در این مراسم ، بیان داشتند که حضور در این مجالش نوعی رزق معنوی و توفیق الهی است که به ما هدیه داده شد و خدا را ازین بابت هزاران بار شاکریم .

در ادامه ی مراسم  حجت الاسلام و المسلمین ناظری امام جمعه موقت شهرستان و مسئول اداره  تبلیغات اسلامی شهرستان بدره با اشاره به سیره ی شهدا و حال و هوای جبهه ها و مجاهدت های مردم عزیز خرمشهر در مدت ۸ سال جنگ تحمیلی گفت :شهدای ما ره صدساله را یک شبه طی نمودند شهدا از تمام آزمایش های الهی سربلند بیرون آمدند و با شهادت مهر عاقبت بخیری را بر تارک پرونده ی اعمالشان نهادند .

حجت السلام ناظری در ادامه گفت : روایات بسیار زیادی پیرامون مقام شامخ شهدا وارد شده است که این خود نشان از قرب و نزدیکی این اولیاء الله در بهشت رضوان و در جوار ائمه علیهم السلام دارد .

به گزارش خبرگزاری بسیج،در پایان مراسم میز خدمت و پاسخگویی به سوالات و دغدغه های مردم روستا با حضور دکتر علی زاده سرپرست فرمانداری شهرستان بدره برگزار گردید .

ارسال نظرات