مشاور عالی وزارت راه و شهرسازی:

نامگذاری ابنیه وزارت راه و شهرسازی به نام شهدا/حضور ۱۵۰ ایثارگران در ادارات شرق استان سمنان

شاهرود_ مشاور عالی وزارت راه و شهرسازی در امور ایثارگران با بیان اینکه ابنیه این وزارتخانه به نام شهدا نامگذاری می‌شود، گفت: در مجموعه ادارات شرق استان سمنان ۱۵۰ ایثارگر حضور دارند.
کد خبر: ۹۴۳۵۳۲۹
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

نامگذاری ابنیه وزارت راه و شهرسازی به نام شهدا/حضور ۱۵۰ ایثارگران در ادارات شرق استان سمنانبه گزارش خبرنگار بسیج، حمید مردانیان در مراسم تجلیل از ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در مسجد آیت الله بروجردی اداره کل راه آهن شمال شرق (۱) شاهرود، با بیان اینکه باید در تدابیر رفتاری، ما، در راستای شهدا حرکت، کنیم، اظهار کرد: این محافل تذکری است و باید توجه کنیم که به فرموده امام راحل شهدا امامزادگان عشق اند و حاجت می‌دهند و باید در مسیر شهدا حرکت کنیم.
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران، افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده، تمام ابنیه و اماکن تحت پوشش وزارت راه و شهرسازی به اسم شهدا نامگذاری می‌شود.
او ادامه داد: ۱۵۰ نفر ایثارگر در شرق استان سمنان و مجموعه اداره‌کل راه و شهرسازی وجود دارند و این افتخار ماست.
نامگذاری ابنیه وزارت راه و شهرسازی به نام شهدا/حضور ۱۵۰ ایثارگران در ادارات شرق استان سمنانامیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در این مراسم با خیرمقدم و تجلیل از ایثارگران و جانبازان و شهدا مجموعه اداره‌کل، گفت: جامعه ایثارگران اداره کل با پنج شهید در اداره کل راه و شهرسازی شرق استان و ۱۵ شهید در اداره کل راه آهن شمال شرق یک را داریم.
در این مراسم استقبال از دو شهید گمنام انجام و از خانواده شهدای ادارات کل راه و شهرسازی، راه آهن شمال شرق یک و فرودگاه بین‌المللی شهدا شاهرود با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.
این مراسم با مشارکت اداره کل راه آهن شمال شرق یک، راه و شهرسازی شرق استان، آزمایشگاه خاک، فرودگاه بین‌المللی شهدا شاهرود، هواشناسی، حمل و نقل پایانه‌ها انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار