خبرهای داغ:
به گفته مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون، نهضت خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در محله‌های کم برخوردار شهرستان کازرون ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۳۵۳۸۵
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، موجی مسئول بسیج سازندگی سپاه کازرون در همایش کمک های مومنانه پایگاه مهدیه حوزه الزهراء(س)کازرون بیان داشت: کمک رسانی و خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار و محله های کم برخوردار توسط گروههای جهادی به صورت خودجوش ادامه دارد.
وی ادامه داد: گروههای جهادی در راستای اهمیت به خانوادههای کم برخوردار و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)با همت خیرین و پایگاههای بسیج به صورت گروههای جهادی در منزل و یا مسجد و حسینیه محل اقدام به کمک برای محرومین و نیازمندان می نمایند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کازرون افزود: بسیج به عنوان بازوی پرتوان ملت، حضوری کارآمد و تاثیرگذار در عرصه‌ها و صحنه‌های مورد نیاز با محوریت سازندگی، محرومیت زدایی و یاری رسانی به مردم در بحران‌ها و حوادث طبیعی در صحنه ها حضور دارد.
وی تصریح داشت: بسیج خادم و همراه مردم و مفتخر به این است که می‌تواند گامی کوچک در رفع محرومیت‌ها و مشکلات مردم بردارد، در هر عرصه و موقعیتی که ورود پیدا کند، خدمات مطلوب ارائه داده و رضایت عمومی را ایجاد می‌کند؛بسیج مجاهدان و ایثارگرانی را در خود پرورش داده که امروز در عالم اسلامی از مظلومین و ارزش‌های اسلامی حمایت و پشتیبانی می‌کنند.
سرگرد موجی یادآور شد: کمک های مومنانه پایگاه مهدیه حوزه الزهراء(س)کازرون به تعداد 24بسته شامل برنج،گوشت، قند، نان،ماکارانی به ارزش هربسته به مبلغ 3میلیون ریال بوده که با شناسائی که انجام شده در محله فخاران از محله های کم برخوردار شهرستان کازرون به نیازمندان اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها