خبرهای داغ:

از برگزاری پیاده روی تا گلباران قبور شهدا به همت خواهران بسیجی سرخه

بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) با هدف بزرگداشت سوم خرداد ضمن برگزاری برنامه پیاده روی قبور پاک شهدا را غبارروبی و عطرآگین کردند.
کد خبر: ۹۴۳۵۴۱۹
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ ویژه برنامه بزرگداشت آزادسازی خرمشهر با سخنرانی صوفی آبادی سرگروه حلقات صالحین و مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید علی اصغر کلامی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار شد.

سمیه ادهم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آسیه (س) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: آزادی خرمشهر قهرمان، قطعه‌ای به یادماندنی و جاودان از رشادت و ایثار رزمندگان اسلام در دفاع از حریم و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که امروز به الگویی جهانی برای مقاومت در برابر زیاده‌خواهی استکبار جهانی تبدیل شده است.

او افزود: با هدف بزرگداشت این روز ماندگار ویژه برنامه سخنرانی ویژه خواهران بسیجی و مراسم گرامیداشت با حضور احمد داودی رزمنده دفاع مقدس در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آسیه (س) در ادامه اضافه کرد: همچنین با هدف غباروبی و زیارت قبور شهدای گمنام حلقه شهید علی‌اصغر کلامی در کنار قبور پاک شهیدان حاضر شدند.

ادهم تصریح کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدای انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر اهداف برگزاری این مراسم است.

او بیان داشت: این برنامه با هدف ترغیب بسیجیان به ورزش و بیان جایگاه آن در تامین سلامتی در غالب پیاده روی جمعی تا گلزار شهدا گمنام برپا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آسیه (س) عنوان کرد: با هدف گرامیداشت این روز مراسم تجدید میثاق متربیان حلقه شهید محمدباقر اسدی نژاد و حلقه شهید محمدرضا ابراهیمی با شهدای ۸ سال دفاع مقدس در گلزار شهدا همراه با قرائت قرآن، قرائت زیارت عاشورا و تفسیر از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها