خبرهای داغ:

یادواره شهدای روحانی در سرخه برگزار شد

همزمان با کنگره 4000 شهید روحانی کشور؛ یادواره شهدای روحانی همراه با وداع با پیکر شهید گمنام در هیئت سیدالشهدا سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۵۴۹۹
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با کنگره 4000 شهید روحانی کشور و مراسم عزاداری شهادت رئیس مکتب شیعه امام جعفر صادق (ع)؛ یادواره شهدا روحانی شهرستان سرخه با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی موسوی از وعاظ حوزه علمیه قم و نوای حسن اشرف از مداحان اهل بیت (ع) در هیئت سیدالشهدا سرخه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان به همت ستاد برگزاری یادوراه شهدا شهرستان برگزار شد. 

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در جمع مردم شهیدپرور سرخه اظهار کرد: راه نجات انسان ها در برابر فتنه ها را قرآن، عبادت و قیام در شب و تثبیت قدم و ثبات قدم در سایه پروردگار است.

او افزود: بالاترین عبادت خدمت به خلق و علت بسیاری از گرفتاری ها عدم توجه مسئولین به مردم است.

واعظ حوزه علمیه قم در ادامه اضافه کرد: در زمان حال باید مردم با توجه به فشار اقتصادی از هم دستگیری کنند و تکثیر نسل یکی از مصادیق ان تنصرالله است.

موسوی خاطر نشان کرد: مردم باید در صراط مستقیم گام بردارند و صراط مستقیم همان علی بن ابیطالب است که مرد عمل در برابر جبهه حق بود و از دو مکتب کار و تلاش و دعا جهت تقرب به درگاه خداوند بهره می گرفت.

لازم به ذکر است این برنامه با وداع با پیکر مطهر شهید گمنام همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها