در راستای توانمندسازی و تربیت نیروی انسانی ماهر

سپاه زرند،جهادکشاورزی وفنی حرفه ای زرنددر رشته‌های کشاورزی،تفاهم نامه امضاء نمودند

فرماندهی سپاه زرند،‌ مدیران جهاد کشاورزی و مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان زرند در رشته‌های کشاورزی و تخصصی نمودن آموزشها و ایجاد اشتغال خانگی پایدار برای زنان خانه‌دار تفاهم‌نامه مشترک منعقد نمودند.
کد خبر: ۹۴۳۵۶۶۴
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان : سرهنگ پاسدار اکبرکردی فرمانده سپاه زرند،‌ مهندس محمدی مدیر جهاد کشاورزی و مهندس مداحی رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان زرند در رشته‌های کشاورزی و تخصصی نمودن آموزشها و ایجاد اشتغال خانگی پایدار برای زنان خانه‌دار تفاهم‌نامه مشترک منعقد نمودند.

در ابتدای این جلسه سرهنگ اکبرکردی فرمانده سپاه زرند با تشکر از حضور مدیران جهادکشاورزی وفنی حرفه ای این شهرسستان به همراه کارگروه تخصصی  هدف از این همکاری را بهره‌برداری و استفاده بهینه از ظرفیت‌های سه دستگاه به منظور توانمندسازی نیروی انسانی ماهر در رشته‌های کشاورزی و تخصصی نمودن آموزشها و ایجاد اشتغال خانگی پایدار برای زنان خانه‌دار عنوان کرد.

در ادامه مهندس مداحی  با تقدیر از اهمیت دادن فرماندهی سپاه ناحیه در مسائل فرهنگی شهرستان و تلاش مضاعف مدیریت جهاد کشاورزی در حیطه تخصصی کشاورزی شهرستان عنوان کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای چند سال اخیر عملکرد مثبتی در جهت توانمندسازی روستاییان در رشته‌های مختلف و زمینه‌سازی اشتغال خانگی داشته است. به همین منظور با تجربه از فعالیت‌های گذشته سعی نمودیم در سال جاری از پایگاههای مقاومت، جهت شناسایی متقاضیان و علاقه مندان در رشته های فنی و مهارتی و از کارشناسان خبره جهاد کشاورزی استفاده نموده و آموزشهای ارائه شده را هدفمندتر کنیم.

در پایان این نشست فرماندهی سپاه زرند،‌ مدیران جهاد کشاورزی و مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان زرند در رشته‌های کشاورزی و تخصصی نمودن آموزشها و ایجاد اشتغال خانگی پایدار برای زنان خانه‌دار تفاهم‌نامه مشترک منعقد نمودند

خبرنگار :رسول سیف الدینی خبرنگار خبرگزاری بسیج

ارسال نظرات
آخرین اخبار