خبرهای داغ:
همدان-فرماندار نهاوند با اشاره به برگزاری یادواره شهدا و گرامیداشت سردار شهید سلگی نیز گفت: شهید حاج‌میرزا محمد سلگی افتخار شهرستان است و باید مراسمی ملی در شأن شهرستان و شهدا برگزار شود.
کد خبر: ۹۴۳۵۷۷۳
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، ضرغام احمدوند در ستاد ارتحال امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند اظهار کرد: در ایام پیش رو دو مراسم مهم در شهرستان داریم که شامل یادواره شهدای نهاوند و گرامیداشت شهید حاج میرزا سلگی و مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) است.

وی یادآور شد: همه باید پای کار باشند و همکاری کنند و برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم یادواره شهدا و گرامیداشت سردار شهید حاج میرزا سلگی تلاش کنند.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: سخنران این مراسم دکتر قالیباف رئیس مجلس خواهد بود و میهمانانی از سایر شهرستان‌ها و استان داریم و باید میزبان خوبی برای آنها باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) موضوع بسیار مهم و بین المللی است و بعد از چند سال به صورت عمومی و با حضور مردم برگزار می‌شود و باید تلاش کنیم امسال مراسم در شهرستان به بهترین شکل انجام شود.

احمدوند افزود: وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدا و راه امام راحل است و همه‌ مصوبات باید به بهترین نحو اجرایی شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا و گرامیداشت سردار شهید سلگی نیز گفت: شهید حاج‌میرزا محمد سلگی افتخار شهرستان است و باید مراسمی ملی در شأن شهرستان و شهدا برگزار شود و همه شهرداران و بخشداران و ادارات هماهنگی لازم را داشته باشند.

فرماندار نهاوند گفت: موضوع حضور رئیس مجلس در نهاوند‌ نیز با اهمیت است و از این فرصت باید برای بیان مشکلات شهرستان استفاده شود و در این زمینه با هماهنگی استان جلسه‌ای برای بررسی مشکلات شهرستان برگزار می‌کنیم تا از ظرفیت رئیس مجلس استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات