مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

کشف کالای احتکاری ۲ میلیارد تومانی در شهرستان‌های استان تهران

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از کشف کالای احتکار شده به ارزش ۲ میلیارد تومان در شهرستان‌های استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۶۰۲۶
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷

احمد جعفری‌نسب، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان تهران برای مقابله با گرانفروشی‌ها و احتکار اظهار کرد: طی چند ماه گذشته مواردی از احتکار برخی کالاهای اساسی از قبیل روغن، شکر و قند داشتیم که با ابتکار بازرسان تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران کشف شدند.

وی با بیان اینکه محتکرین به مراجع قضائی معرفی شدند، اضافه کرد: محتکرین اقلام اساسی را به ارزش ۲ میلیارد تومان دپو کرده بودند که با هوشیاری بازرسان تعزیرات حکومتی شهرستان استان تهران و همکاری نیروی انتظامی این اقلام کشف و وارد بازار مصرف شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه این اداره‌کل با محتکرین برخورد قاطع و قانونی می‌کند، عنوان کرد: از این پس خیانتکاران به مردم را به قانونی خواهیم سپرد و در این راستا با سازمان جهاد کشاورزی استان تهران هم هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

جعفری‌نسب در پاسخ به این سوال که آیا در مقایسه با سال گذشته احتکار در شهرستان‌های استان تهران کاهش یافته است، متذکر شد: بله. با کشف اقلام احتکار شده و توزیع آن در بازار قیمت‌ها نیز کنترل شده و روغن، شکر، قند و … به وفور در بازار یافت می‌شود و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

وی مطرح کرد: قیمت‌ها در بازار کنترل شده و اداره‌کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران با هرگونه افزایش بی‌رویه قیمت در بازار مقابله خواهد کرد.

ارسال نظرات