مراسم یادبود جانباختگان حادثه آبادان در مساجد استان یزد برگزار می‌شود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد گفت: مراسم یادبود جانباختگان حادثه آبادان امشب در تمامی مساجد استان یزد به صورت هماهنگ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۶۱۲۵
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، هفته گذشته بود که برج‌های دو طبقه متروپل آبادان فروریخت و سبب جانباختن تعداد زیادی از مردم آبادان شد. پیرو اعلام عزای عمومی و به منظور هم‌دردی با بازماندگان این حادثه مراسم یادبود جانباختگان حادثه آبادان در مساجد و مصلی‌های کشور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین نجم الهدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: با هماهنگی ائمه جمعه استان یزد، طبق ابلاغ به سازمان تبلیغات اسلامی استان و آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی مقرر شد در تمامی مساجد استان یزد مراسم یادبود جانباختگان حادثه آبادان متروپل برگزار شود.

وی گفت: این مراسم با توجه به توان و امکانات مساجد به صورت حداقلی با تلاوت قرآن و در صورت امکان این برنامه به صورت مفصل‌تر برگزار می‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان یزد در خصوص اجرای برنامه شاخص و ویژه جهت یادبود جانباختگان حادثه آبادان با حضور مسئولان استان افزود: با توجه به اینکه این برنامه از صبح در حال برنامه‌ریزی است هنوز هماهنگی برای برنامه شاخص انجام نگرفته است‌.

نجم‌الهدی تصریح کرد: به همه ائمه نماز جماعت استان یزد ابلاغ شده است تا همه مساجد به صورت هماهنگ مراسم یادبود داشته باشند.

ارسال نظرات