خبرهای داغ:
مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار خبر داد

پرداخت بیش از ۱۵۰ مورد وام توسط صندوق قرض الحسنه پایگاه شهیده موسوی بهار

همدان-مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار از پرداخت بیش از ۱۵۰ مورد وام توسط صندوق قرض الحسنه پایگاه شهیده موسوی بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۶۱۸۷
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

کبری بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: جلسه افتتاحیه شورای تحول محله اسلامی روستای آبرومند با حضور امام جماعت روستا، اعضای شورای اسلامی و معتمدین روستا، نخبگان اجتماعی و فرهنگی و فرماندهان حوزه و پایگاه‌های بسیج خواهران و برادران به همت حوزه مقاومت حوزه امام سجاد(ع) وحضرت خدیجه(س) در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) روستای آبرومند شهر بهار برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه محورها و اهداف تشکیل شورای محله اسلامی توسط حسین محمدخانی فرمانده حوزه امام سجاد(ع) تفسیر و تبیین شد.

مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار ابراز داشت: فعالیت‌های پایگاه شهیده موسوی تاکنون در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، اقتصاد مقاومتی و دیگر عرصه‌ها در تمام رده‌های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در اوج شیوع کرونا در راستای پیشگیری از کرونا طرح حاج قاسم سلیمانی با فعالیت جهادی خواهران بسیجی با تهیه بسته معیشتی، بسته‌های بهداشتی و پخت غذای گرم برای بیماران کرونایی، تهیه نسخه‌های بیماران کرونایی کمک به کادر درمان در بحث واکسیناسیون برگزار و همچنان ادامه دارد و این فرصتی بود تا با شناخت ظرفیت‌های خواهران در دوخت ماسک و گان به خودکفایی برسیم.

بهرامی عنوان کرد: در مناسبات مختلف نیز با همکاری کانون مهدویت، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری مناسبات مذهبی، برگزاری سه شنبه‌های مهدوی با هدف بیان نقش منتظر و ایجاد زمینه ظهور با ختم ۱۴هزار شاخه گل صلوات نذر قدم‌های یوسف زهرا و تعجیل در فرج مهدی موعود(عج)، نشست‌های بصیرتی و روشنگری برای عموم با هدف ایجاد ارتباط بین مسجد و محله و خانه با همکاری پایگاه، امام جماعت، دهیار، شورا، معتمدین، مدرسه، حوزه برادران و هیئات مذهبی روستای آبرومند برگزار می‌شود.

وی افزود: افتتاح صندوق‌ قرض الحسنه و پرداخت بیش از ۱۵۰ مورد وام برای اشتغالزایی بسیجیان از دیگر برنامه‌های جهادی است که با حضور خیرین و عموم بسیجیان در سطح پایگاه انجام شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات