خبرهای داغ:
بخشدار خزل:

بزرگ‌ترین راهبرد ما تولید برنامه‌هایی با محتوای فرهنگی است

همدان-بخشدار خزل نهاوند گفت: بزرگ‌ترین راهبرد ما مسئولین تولید برنامه‌هایی با محتوای فرهنگی، مانند «سلام فرمانده» است که به نوع خود در دنیا بی‌نظیر است.
کد خبر: ۹۴۳۶۴۶۲
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
بزرگ‌ترین راهبرد ما تولید برنامه‌هایی با محتوای فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری بسیج، عباس تکلو در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) بخش خزل شهرستان نهاوند اظهار داشت: در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چند مناسبت از جمله دهه فجر، سوم خرداد و ارتحال امام خمینی (ره) از مؤلفه‌های انقلاب اسلامی هستند که این مناسبت‌ها باید برای دنیا به طور مستمر و سالانه بازخوانی شوند.

وی افزود: اینگونه مراسمات باعث بازگشت به مسیر و ریل اصلی می‌شود چرا که ما همیشه در معرض تهدید هستیم و دشمن با بررسی و شناخت وارد شده و متوجه فاصله بین نسل‌ها شده است و داشته‌های مکتوب و مذهبی بزرگ‌ترین تهدید برای آنان است.

بخشدار خزل نهاوند تصریح کرد: بزرگ‌ترین راهبرد ما مسئولین تولید برنامه‌هایی با محتوای فرهنگی، مانند «سلام فرمانده» است که به نوع خود در دنیا بی‌نظیر است.

وی گفت: در این زمینه ما می‌توانیم گام‌های مثبت و بهتری برداریم و این را بار‌ها در طول مسیر با برکت انقلاب اسلامی بر همگان ثابت کرده‌ایم.

تکلو بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از وحدت و قدرت مردم ایران در وحشت بوده و دنبال این هستند که به هر نحوی ایران را زمین‌گیر کنند، اما با هدایت‌های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و پیروی‌های ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی توطئه‌های دشمنان ناکام مانده و خواهد ماند.

وی در خصوص برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) گفت: دو سال گذشته این برنامه به خاطر شرایط کرونایی برگزار نشد، اما امسال شاهد حضور مردم در حرم مطهر امام روح الله و تجدید میثاق با این رهبر فرزانه خواهیم بود.

بخشدار خزل نهاوند افزود: در بخش خزل هم مثل سال‌های پیشین مراسم ارتحال حضرت امام (ره) به بهترین نحو ممکن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار