خبرهای داغ:

مراسم استقبال از کاروان عاشقان حسینی توسطگردان 108 امام حسین(علیه السلام) انجام شد

استقبال از کاروان عاشقان حسینی(علیه السلام) با حضور مسولین شهرستان، فرماندار محترم،، ائمه جمعه و نیرو های نظامی و انتظامی و گردان 108 امام حسین(علیه السلام) انجام شد.
کد خبر: ۹۴۳۶۵۵۱
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبر گزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر 14امام حسین (علیه السلام)، استقبال از کاروان عاشقان حسینی(علیه السلام) با حضور مسولین شهرستان، فرماندار محترم،، ائمه جمعه و نیرو های نظامی و انتظامی و گردان 108 امام حسین(علیه السلام) انجام شد.

فرمانده گردان 108 امام حسین (علیه السلام) گفت: این کاروان معنوی با حضور خود در شهر های دولت آباد ، دستگرد ، حبیب آباد ، خورزوق و.... مورد میزبانی این گردان قرار گرفت.

در این مراسم که با حضور پاسداران جوان مجتمع دانشگاهی حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) برگزار شد، مسولین شهرستان از جمله فرماندار محترم ، ائمه جمعه و نیرو های نظامی و انتظامی نیز حضور داشتند

وی افزود: در این مراسم که خانواده های معظم شهدا نیز حضور داشتند ، پایوران گردان 108 امام حسین(علیه السلام) به ذکر خاطراتی از شهدا پرداختند و مداحان اهلبیت مدح و منقبت اهلبیت عصمت و طهارت را انجام دادند.

این کاروان معنوی ضمن اجرای برنامه به همراه پایوران و بسیجیان عزیز در منزل دو تن از شهدای مدافع حرم شهیدان مرتضی زارع و عبدالحسین یوسفیان نیز حضور یافته و پس از آن بر سر مزار پاک شهیدان حاضر  وبه مقام شامخ شهیدان ادای احترام نمودند

وی افزود: در حواشی این برنامه از این کاروان عظیم و توسط ایستگاه های صلواتی گردان پذیرایی به عمل آمد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها