انقلاب اسلامی ایران بر مبنای منظومه فکری امام خمینی(ره) شکل گرفت

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان سمنان در همایش گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر مبنای منظومه فکری امام خمینی(ره) شکل گرفت.
کد خبر: ۹۴۳۶۶۱۷
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، در همایش گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد که به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان در سالن همایش‌های اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان برگزار شد حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در ابتداي اين مراسم با اشاره به میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت به مقام و منزلت کريمه اهل بيت(ع) تاکيد کرد و گفت:با شفاعت حضرت فاطمه معصومه(س) تمام شیعیان جهان بهشتی می شوند و جایگاه حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم، تجلی مرقد گم شده حضرت زهرا(س) است .
حجت الاسلام حسینی دیباجی در بخش ديگر سخنان به اهمیت معرفی مکتب امام خمینی (ره) به نسل جوان پرداخت و تصریح کرد:پروژه امام زدایی و در قدم بعدی تحریف مکتب امام خمینی(ره) از اهداف دشمنان این نظام الهی است و رسالت مهم امروز ما معرفی شخصیت والاي امام خمینی(ره) به نسل جوان است.
وی با اشاره به ابعاد مختلف شخصیت امام خمینی(ره) گفت:محور عقلانیت، محور معنویت و محور عدالت عناصر اصلی تشکیل دهنده شخصیت ايشان است و انقلاب اسلامی ایران بر مبنای منظومه فکری امام خمینی(ره) شکل گرفت.
حجت الاسلام حسيني ديباجي شاخص های مکتب امام خمینی (ره) را توجه به مستضعفین و محرومان ، سیاست ورزی توحیدی، و مردم باوری و نگاه جهانی ایشان برشمرد و افزود:تشکیل حکومت اسلامی و بیداری دنیا علیه ظلم و مبارزه با مستکبرین جهان و رساندن پرچم این نظام مقدس به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی‌عصر(عج) از اهداف قیام امام خمینی(ره)بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان اظهار داشت: امام خمینی (ره) اسلام را احیا کرد و روح عزت را به مسلمین جهان اعاده و نگرش جدیدی را در فقه شیعه ایجاد کرد و احياي روحیه عزت ملی ، غرور و خودباوری در ملت ایران و تبلور شعار نه شرقی و نه غربی از جمله نتایج ارزشمند قیام امام خمینی(ره) بود.
خاطر نشان می شود، همایش گراميداشت سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)و قیام خونین پانزده خرداد به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان و با حضور مديران ، مسئولان و بسيجيان ادارات استان در سالن همایش‌های اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار