افتتاح نمایشگاه های اسوه سپاه ناحیه ایلام با مشارکت 126 پایگاه مقاومت+گزارش تصویری

سرهنگ پاسدار الفتی فرمانده سپاه ناحیه ایلام در افتتاحیه طرح اسوه پایگاه های مقاومت گفت : پایگاه های مقاومت سپاه ناحیه ایلام در طرح اسوه به همت حوزه های مقاومت بسیج مساجد و محلات شهرستان ایلام و با مشارکت بیش از 126 پایگاه مقاومت در 7 نقطه شهر ایلام در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۴۳۶۶۵۴
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ پاسدار الفتی فرمانده سپاه ناحیه ایلام در افتتاحیه طرح اسوه پایگاه های مقاومت گفت : پایگاه های مقاومت سپاه ناحیه ایلام در طرح اسوه به همت حوزه های مقاومت بسیج مساجد و محلات شهرستان ایلام و با مشارکت بیش از 126 پایگاه مقاومت در 7 نقطه شهر ایلام در حال برگزاری است.

وی افزود : این نمایشگاه ها شامل دستاوردهای پایگاه های مقاومت در طول سال گذشته در موضوعات مختلف فرهنگی اجتماعی و اهم بخشی داخلی نظام جمهوری اسلامی می باشد.

وی ادامه داد : امیداواریم بتوانیم بر اساس سند 10 ساله اعتلای بسیج از بین این پایگاه های مقاومت،پایگاه مقاومت اسوه را برای برگزاری نمایشگاهای شهرستانی واستانی وسازمان بسیج اماده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام تاکید کرد: انتقال تجارب ،ایده ها،خلاقیت ها ، ابتکارات در یک فضای بسیار سالم و رقابتی از اهداف برپایی نمایشگاههای طرح اسوه پایگاه های مقاومت می باشد.

وی افزود : هدف دیگر اجرای طرح اسوه پایگاه های مفاومت این است که آحاد مردم جامعه با فعالیت های پایگاه های مقاومت آشنایی پیدا کنند و امیدواریم با تداوم این نمایشگاه ها نسبت به تحول و تعالی در پایگاه های مقاومت ، توانمند سازی پایگاه های مقاومت و ارائه الگوی موفق و اسوه در سطح شهرستان و استان و در سطح سازمان بسیج گام برداریم.

الفتی اشاره کرد: با تقویت پایگاه های مقاومت بحث اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی بویژه برای خواهران قابیلت های فراوانی وجود دارد و با این کار می توانیم براساس منویات مقام معظم رهبری ،امنیت و اشتغال پایدار را در سطح پایگاه هی مقاومت فراهم کنیم.

ارسال نظرات