برگزاری نشست جهاد تبیین با حضور بسیجیان پایگاههای مقاومت تابعه حوزه حضرت فاطمه(س)سپاه ناحیه ایلام

در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص جهاد تبیین نشستی با حضور بسیجیان پایگاههای مقاومت تابعه حوزه حضرت فاطمه(س)سپاه ناحیه ایلام با سخنرانی معاون سیاسی سپاه امیرالمومنین(ع)در حسینه باقرالعلوم(ع) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۳۷۷۷۱
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص جهاد تبیین نشستی با حضور بسیجیان پایگاههای مقاومت تابعه حوزه حضرت فاطمه(س)سپاه ناحیه ایلام با سخنرانی معاون سیاسی سپاه امیرالمومنین(ع)در حسینه باقرالعلوم(ع) برگزار گردید.

شیرخدا معاون سیاسی سپاه امیرالمومنین(ع) ضمن تبیین سیره و سبک زندگی امام خمینی(ره) گفت : سراسر زندگی امام رحمه الله علیه آموزنده بوده و همگان میتوانند از آن درس آزادگی و شجاعت بیاموزند.

وی افزود : امام خمینی (ره) نه تنها رهبر سیاسی توانمندی بود و پشتوانه معنوی نظام محسوب می شد، بلکه در طول حیات مبارکش و پس از آن در تمام ابعاد انسانی الگویی شایسته برای تمام افراد بود

وی ادامه داد :امام راحل  کسی است که نه فقط ملت ایران، بلکه بسیاری از ملت‌های دیگر دلهای شان به یاد او می‌تپد و سخنان و آموزش‌ها و سیره عملی او برای آن‌ها نمونه و سرمشق است.

شیرخدا در ادامه با اشاره به اهمیت فراگیری سواد رسانه گفت : امروزه در یک جهان رسانه ای شده زندگی می کنیم و زندگی ما به رسانه ها وابسته است به گونه ای که ،رسانه ها و بویژه شبکه های اجتماعی و اینترنت، جایگاه مهمی رابه خود اختصاص داده اند و ما باید با چگونگی استفاده از آن آشنا بوده و بتوانیم به نحو احسنت ازآن استفاده کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار