خبرهای داغ:

از برگزاری جشن روز دختر تا اردوی یک روزه به همت بسیجیان سرخه ای

همزمان با ولادت حضرت معصومه جشن ولادت همراه با اردو یک روز به چشمه معدنی آبگرم در سرخه به همت بسیجیان پایگاه حضرت معصومه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۶۸۰۸
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر جشن ولادت به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) برگزار شد.

فاطمه اسیری در حاشیه برگزاری این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر با تلاش و مشارکت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی همراه با اجرای دکلمه و مدح سرایی در وصف حضرت توسط نونهالان بسیجی حلقه شهید محمدرضا غلام برگزار شد.

او افزود: این برنامه با نذر صلوات روزانه و نذر تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عجل الله) و اهدای جوایز به حلقه ی شهید محمدرضا غلام و دختران حاضر در مجلس همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در ادامه اضافه کرد: همچنین تشکر و قدردانی و اهدای هدیه به سرگروها حلقات از دیگر بخش های اجرایی این برنامه بود.

اسیری عنوان کرد: در جهت برگزاری این برنامه 100عدد کیک و100عدد آبمیوه، 20 عدد جایزه ویژه دختران، 5 هدیه ویژه سرگروه ها خریداری و در این مراسم اهدا شد.

او بیان داشت: برگزاری اردوی یک ‌روزه حلقات پایگاه به منطقه تفریحی آبگرم سرخه جهت استفاده از چشمه درمانی از دیگر اقدامات انجام شده بوده است و خوشبختانه بسیجیان از این برنامه استقبال کردند.

لازم به ذکر است حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه از حلقه ی شهید علی اکبر حسنان پیشکسوتان بازدید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار