خبرهای داغ:

کمک های مومنانه به همت گروه جهادی سرخه انجام شد

به مناسبت دهه پر خیر و برکت کرامت کمک های مومنانه به همت گروه جهادی ام الشهید هاجر بیگم سیادت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) به خانواده های نیازمند در سطح محله انجام شد.
کد خبر: ۹۴۳۶۵۵۰
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) کمک های مومنانه در سرخه ادامه دارد و در این دوره گروه جهادی ام الشهید هاجر بیگم سیادت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) با یاری خیرین اقدام به دستگیری از خانواده های نیازمند گرفتند.

در حاشیه این اقدامات مومنانه طاهره فیض فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه اظهار کرد: رزمایش‌های مواسات به ماسبت ولادت حضرت معصومه (س) با همدلی و همراهی مسئولان و خیرین به یک نهضت تبدیل شده است، نهضتی که از دو سال گذشته در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و به منظور کمک به فقرا و نیازمندان انجام و همچنان ادامه دارد.

او افزود: گروه جهادی ام الشهید هاجر بیگم سیادت از زمان آغاز شیوع کرونا در قالب طرح و برنامه های مختلف اقدام به کمک به خانواده های نیازمند کرده و این کمک ها همچنان ادامه دارد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) در ادامه اضافه کرد: در این دوره ۷۳ کیلو میوه، ۲۵ کیلو گوجه و خیار، ۲۷ کیلو حواله نان و مبلغ 2 میلیون 500 هزار ریال وجه نقد به خانواده های نیازمند در سطح محله اهدا شد.

همچنین جلسه فرهنگی و برنامه ریزی  جهت برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت و بحث و گفتگو و حل مشکلات اعضای شورای پایگاه با حضور مریم آزمون فرمانده حوزه خواهران کوثر (س) سرخه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها