با هدف کمک به اهالی روستا بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد اقدام به فروش برنج ایرانی به مبلغ هر کیلو 270 هزار ریال کردند.
کد خبر: ۹۴۳۵۹۲۹
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه یک تن و پانصد کیلوگرم برنج به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد در سرخه به خانواده های نیازمند در روستا به فروش رسید.

در حاشیه این اقدام مومنانه اکبر رهایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در خصوص نحوه انجام این اقدام همدلانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باتوجه با افزایش قیمت برخی از اقلام و کالاهای مصرفی و در جهت رفاه حال مردم برنج شیرودی به مبلغ هر کیلو 270 هزار ریال در روستا به فروش رسید.

او افزود: در مرحله اول یک تن و پانصد کیلوگرم در مجموع با ارزش 400 میلیون و پانصد هزار ریال به همت پایگاه بسیج صاحب الزمان عبدالله آباد تهیه و به روستا آورده شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در ادامه اضافه کرد: در نظر داریم اجناس با قیمت مناسب و ارزان را تهیه و با قیمت مناسب در اختیار مردم روستا قرار دهیم.

رهایی خاطرنشان کرد: در دوره قبل نیز چند گونی برنج در سطح شهرستان سمنان با قیمت مناسب بین اهالی توزیع و پشت درب منازلشان به آن ها تحویل داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها