خبرهای داغ:

جلسه شورای فرهنگی محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد

همزمان با دهه کرامت و با هدف برنامه ریزی برنامه های گرامیدات دهه جلسه شورای فرهنگی محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۶۳۰۶
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ با نزدیک شدن به دهه پر خیر و برکت کرامت جلسه مشترک شورای فرهنگی مسجد جمعه و فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) و فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در محل  مسجد جمعه برگزار شد.

این برنامه با حضور امام جماعت مسجد جمعه و جمعی از مسئولان محله اسلامی آل یاسین (ع) در مسجد جمعه برگزار شد.

این جلسه با موضوع برگزاری مراسم های دهه کرامت برگزار و هریک از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص نوع برنامه ها اعلام و در مورد زمان و چگونگی اجرای آنها گفتگو کردند.

فاطمه اسیری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در حاشیه برگزاری این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده در نظر داریم با یاری بسیجیان برنامه هایی چون جشن میلاد حضرت معصومه (س) ویژه خواهران، همراه با برنامه های متنوع، مولودی خوانی شب ولادت حضرت معصومه (س) بعد از نماز مغرب و عشا و  برپایی ایستگاه نقاشی همراه با اهدای جوایز برای دختران  زیر ۱۲ سال را برگزار کنیم.

او افزود: همچنین برپایی مراسم مولودی خوانی ولادت امام رضا بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جمعه، روایت گری کرامات امام رضا (ع) از زبان خادم امام رضا، برپایی مراسم قرائت  زیارت جامعه کبیره و برگزاری ایستگاه صلواتی به مناسبت دهه کرامت از دیگر برنامه های اجرایی در طول دهه است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها