خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

دختران باید مُبلغ هویت اسلامی باشند/ اسلام نسبت به دختران توجه ویژه‌ای دارد

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: دختران نباید اجازه دهند فضای مجازی یک هویت ساختگی به آنها دهد و باید مُبلغ هویت اسلامی باشند.
کد خبر: ۹۴۳۶۹۳۶
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در جشن میلاد حضرت معصومه (س) و هیئت نرجسانه که در حسینیه ثارالله امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار شد ضمن تبریک این روز اظهار کرد: حضرت ابراهیم (ع) دارای فرزند دختری نبود و همیشه دعا می‌کرد خدا به وی دختر عطا کند و این نشان از اهمیت این مسأله است.

وی با بیان اینکه در روایات اسلام دختر مورد توجه است، با اشاره به روایتی از پیامبر (ص) مبنی بر اینکه خدا به خانم‌ها نسبت به آقایان رأفت و مهربانی دارد، گفت: اسلام نسبت به دختران توجه ویژه‌ای دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با استناد به روایتی از پیامبر (ص) مبنی بر اینکه خانم‌ها دارای پنج ویژگی هستند، ابراز کرد: خانم‌ها لطیف‌تر و بیشتر اهل خدمت رساندن به دیگران هستند.

وی با تاکید بر اینکه خانم‌ها بیشتر دارای ارتباطات عاطفی هستند، عنوان کرد: وجود دختران پر خیر و برکت است.

شعبانی با بیان اینکه خانم‌ها دارای خصوصیت نوآوری و خلاقیت هستند، تصریح کرد: امروز فضای مجازی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است و شما دختران نباید اجازه دهید رسانه‌ها شما را مدیریت کنند.

وی با تاکید بر اینکه شما دختران اجازه ندهید شخصیت‌های ساختگی فضای مجازی ذهنیت و هویت شما را تغییر دهد، یادآور شد: خانم‌ها باید کانون احساس باشند و ارتباطات قوی عاطفی داشته باشند و در عین حال باید ویژگی‌های دختر بودن را حفظ کنند چرا که عالم هستی به وجود این ویژگی‌ها نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه جامعه به داشتن ریحانه‌ها نیاز دارد و دختران باید هویت خود را با فکر و تأمل خودشان بسازند و نباید اجازه دهند آنها را از هویت یک زن بودن که ارزش است، خارج کنند، تاکید کرد: دختران نباید اجازه دهند فضای مجازی یک هویت ساختگی به آنها دهد و باید مُبلغ هویت اسلامی باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار