در آستانه سالروز بزرگداشت امام(ره) انجام شد؛

حرکت کاروان عاشقان حسینی(ع)، زائران خمینی(ره) از اصفهان تا تهران

۸۰۰ نفر از دانشجویان و فراگیران دانشگاه علوم و فنون زمینی امیرالمومنین (ع) نیروی زمینی سپاه در آستانه سالروز بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، از اصفهان به مقصد مرقد امام خمبنی(ره) حرکت کردند.
کد خبر: ۹۴۳۶۹۳۷
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، کاروان عاشقان حسینی (ع)، زائران خمینی (ره) متشکل از جمعی از دانشجویان و فراگیران دانشگاه علوم و فنون زمینی امیرالمومنین (ع) نیروی زمینی سپاه است که برای بیست‌وچهارمین سال در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در روز دهم خردادماه از گلستان شهدای اصفهان به مدت چهار روز مسیر اصفهان تا مقصد مرقد مطهر را با عبور از ده‌ها شهر و روستای استان‌های اصفهان، قم و تهران به صورت دوی امدادی طی می‌کنند.

این کاروان امسال مسیری حدود ۶۰۰ کیلومتری را با عبور از شهرهای اصفهان، شاهین‌شهر، مورچه‌خورت، نطنز، بادرود، کاشان، آران و بیدگل، قم، حسن‌آباد و تهران و از سه استان اصفهان، قم و تهران به صورت دوی امدادی طی می‌کند.

در این حرکت، ۲۵ دستگاه اتوبوس برای پشتیبانی و ترابری بیش از ۸۰۰ نفر شرکت کننده از دانشگاه امیرالمومنین (ع) سپاه پیش‌بینی شده است.

زیارت و تجدید عهد و پیمان با شهدای گران‌قدر و عطرافشانی گلزارهای شهدای شهرها و روستاهای طول مسیر، ختم ۱۴ میلیون صلوات به تاسی از رزمندگان دوران دفاع مقدس برای سلامتی و تعجیل در فرج، شادی روح امام و شهدا، سلامتی مقام معظم رهبری و نابودی دشمنان اسلام، حضور در منازل شهدا و دیدار با خانواده معظم آن عزیزان شب‌ها در شهرهای کاشان، آران و بیدگل و قم و حضور در مساجد و دیدار با مردم شهیدپرور، علما، مسئولین و روحانیت معظم شهرها و روستاهای طول مسیر حرکت کاروان از دیگر برنامه های این کاروان است.

فرمانده و پایوران سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام نیز با برگزاری مراسمی در گلزار شهدای علی بن جعفر علیه السلام از این کاروان میزبانی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات